Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Prof. Hjælp til salgs brev

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle her inde på AminoSmile

Jeg ved godt at jeg har skrevet det her indlæg før, men det gav ikke noget som kunne bruges til noget, andet en spild af min tid, så jeg prøver igen i håb om at lige finde den rigtige person til at hjælpe mig.

Nu skal jeg bruge hjælp igen Smile jeg skal have lavet et 100 % prof. salgs brev som sidder 110 % lige i skabet, salgs brevet skal kun sendes til 2 personer.

Salgs brevet skal ikke skrives som en politi report, men meget personligt til modtageren.

Jeg har alt indhold til brevet, det skal bare sættes sammen på den helt rigtige måde.

Jeg forventer ikke at det er færdigt på kort tid, for der vil være en del undersøgelse og info søgning af den person som skal modtage det, for at få det skrevet på den helt rigtige måde og der vil nok blive en masse tilpasning. 

Her skal man ikke være som Bilka og Elgiganten Wink som vil være billigst, men man skal være de bedste som findes i Danmark.

Salgs brevet skal til sidst, skrives på engelsk og skal sendes til modtager i USA.

Jeg håber at der er nogen her på Amino som kan og vil prøve at løfte opgaven Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 00:54 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 02:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronnie

Det skræmmer alle væk at du linker til en ikke eksisterende hjemmeside.

Specielt når du antyder en opgave der lyder dyr og besværlig.

Så giver man som potentiel leverandør allerede op på forhånd.

Det er sandsynligvis det der også er sket sidst du prøvede.

Mvh,

Christian

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian Smile

Ja jeg ved det godt, det er en fejl at jeg ikke fik fjernet det link, hjemmesiden er lagt ned på grund af de forhandlinger om licenser der er ved at blive solgt til Ballobberne.

Ja opgaven er dyr, men det var ikke det der skete sidst, der hade jeg godkendt deres pris på 15,000 kr. for et brev, men efter ca. 3 uger hoppet de fra, da de ikke mente at de kunne klare opgaven.

Og hjemmesiden har intet med det salgs brev at gøre, den hjemmeside er lavet til børn imellem 2 og 6 år. jeg har alt til at ligge her som skal bruges i brevet, det der kræver er en masse undersøgelse om de personer som skal modtage det.

Og hvis de giver op på forhånd, på grund af et link som ikke virker, så er opgaven alligevel ikke noget for dem, der vil komme støre udfordringer end bare et link som ikke virker, i den her opgave Stick out tongue 

Jeg er godt klar over, at det nok ikke er på Amino jeg finder nogen som kan lave den opgave, men det var et forsøg vær.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Christian iMARKETING:

Hej Ronnie

Det skræmmer alle væk at du linker til en ikke eksisterende hjemmeside.

Specielt når du antyder en opgave der lyder dyr og besværlig.

Så giver man som potentiel leverandør allerede op på forhånd.

Det er sandsynligvis det der også er sket sidst du prøvede.

Mvh,

Christian

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ballobberne & Co.:

Og hvis de giver op på forhånd, på grund af et link som ikke virker, så er opgaven alligevel ikke noget for dem, der vil komme støre udfordringer end bare et link som ikke virker, i den her opgave Stick out tongue 

Jeg er godt klar over, at det nok ikke er på Amino jeg finder nogen som kan lave den opgave, men det var et forsøg vær.

Jeg er enig med Christian. Du mister al troværdighed, når du efterlyser noget, der skal være eksklusivt og luxus, og så har du en hjemmeside med banale linksfejl.

Noget andet er, at amino næppe er det rette forum. Det er du selv inde på. I virkeligheden er det 2 forskellige salgsbreve, du vil have skrevet; eet på dansk og eet på engelsk. Jeg tror ikke, at du med de krav du stiller, kan få skrevet det på dansk og derefter oversat til engelsk. Det KAN man ikke. Det skal skrives på engelsk fra starten, hvis modtageren er vant til en anden forretningsgang og -kultur end den danske.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul Madsen:

Ballobberne & Co.:

Og hvis de giver op på forhånd, på grund af et link som ikke virker, så er opgaven alligevel ikke noget for dem, der vil komme støre udfordringer end bare et link som ikke virker, i den her opgave Stick out tongue 

Jeg er godt klar over, at det nok ikke er på Amino jeg finder nogen som kan lave den opgave, men det var et forsøg vær.

Jeg er enig med Christian. Du mister al troværdighed, når du efterlyser noget, der skal være eksklusivt og luxus, og så har du en hjemmeside med banale linksfejl.

Noget andet er, at amino næppe er det rette forum. Det er du selv inde på. I virkeligheden er det 2 forskellige salgsbreve, du vil have skrevet; eet på dansk og eet på engelsk. Jeg tror ikke, at du med de krav du stiller, kan få skrevet det på dansk og derefter oversat til engelsk. Det KAN man ikke. Det skal skrives på engelsk fra starten, hvis modtageren er vant til en anden forretningsgang og -kultur end den danske.

Hej Poul.
Jeg tror ikke at du har forstået ret meget af det her, det er IKKE en link fejl, men sidden der er taget af nettet, imens der bliver forhandlet licenser til min vare.
Og det at der skal lavet to salgs breve ?? forstår jeg ikke hvad du mener ?? jeg siger at det skal laves på dansk så jeg kan forstår det , men det skal oversættes til engelsk så de modtager i USA kan få det på den rigtige måde, der skal jo ikke lavet et top prof. salgs brev på dansk, hvad skulle vi dog bruge det til ?? nå det skal til USA ??
Men det firma som tager den opgave, er nok helt klar over hvordan det skal laves, tror du ikke ? ellers tager man ikke sådan en opgave
Jeg tror ikke at du er helt med på hvad det er der skal laves.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har alt indholdet i forvejen. Hvad er der så præcis opgaven går ud på?

Skal det sættes op i InDesign eller lignende og laves om til pdf. Eller hvad?

Hvis du har indholdet, kan du så ikke "bare" smække det sammen inde i word og gemme som pdf?

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ballobberne & Co.:

Jeg tror ikke at du har forstået ret meget af det her, det er IKKE en link fejl, men sidden der er taget af nettet, imens der bliver forhandlet licenser til min vare.

Og det at der skal lavet to salgs breve ?? forstår jeg ikke hvad du mener ??

Okay, jeg misforstod. Kan godt se, at du ikke har indføjet en hjemmeside i dit allerførste indlæg.

Det andet: Mht. salgsbrev, så skriver du, at du gerne vil have et salgsbrev på dansk. Videre skriver du, at det til sidst skal skrives på engelsk, men det skal først skrives på dansk, så du selv kan forstå det.

Det er her, jeg tror, du spænder ben for dig selv. Indholdet af en et engelsk-sproget forretningsbrev er ikke nødvendigvis det samme som indholdet i et dansk forretningsbrev grundet forskelle i forretningskultur. Det koster penge for dig at få skrevet et dansk salgsbrev. Hvis det så skal oversættes, bliver det endnu dyrere. Så kan du lige så godt få brevet skrevet på engelsk med det samme. Du skal jo alligevel godkende indholdet, uanset om det står på dansk eller engelsk. Håber, det forklarer, hvad jeg mener.

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens Andersen:

Hvis du har alt indholdet i forvejen. Hvad er der så præcis opgaven går ud på?

Skal det sættes op i InDesign eller lignende og laves om til pdf. Eller hvad?

Hvis du har indholdet, kan du så ikke "bare" smække det sammen inde i word og gemme som pdf?

Vh Jens

Hej Jens Smile

Ja jeg har alt indholdet, video og musik til brevet, men det er ikke bare noget man bare lige smækker sammen Smile for det er ikke bare en ting som skal sælges til en virksomhed, men den skal først ramme hjertet på den person som have brevet, de skal lære at holde af mit "produkt" og selv vælge at tage det ind i deres stald Smile

Men nå alt det er sagt så har jeg fundet en som har hjulpet mig, og jeg måtte til Los Angeles for at finde hende, og det gik rigtigt godt og alt er gået som det skulle, det har ikke været billigt men det var det hele vær Smile

Venlig hilsen.

Ronnie 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Tokyo
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kender ingen bedre til at skrive end Kristina Højholt. Måske hun kan hjælpe dig. www.kristinahojholt.dk

Venligst

Aki

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)