Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af restlager og kollektionsprøver

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow amino'er :-)

Jeg går for tiden og barsler med en idé om at starte en outlet-tøjbutik, som skal forhandle herretøj til aldersgruppen 18-35. I den forbindelse vil jeg gerne høre, om nogen af jer ved noget om, hvordan man opretter kontakt til leverandører i forhold til at købe deres kollektionsprøver og restlagre, og om der er nogle særlige forholdsregler ved dette? - eksempelvis i hvor stor udstrækning stærke brands som Levis, Diesel, Samsøe-Samsøe osv. er villige til at sælge ud af kollektionsprøver og restlagre, og om man stadig skal regne med den klassiske avance på 70% når det er outlet-varer osv.

Har selv været i branchen i snart 4 år, men aldrig som indkøber, så derfor jeg søger lidt insider-viden om dette :-)

Håber i kan hjælpe, ser frem til jeres svar :-)

Mvh

Jakob

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikker, men jeg tænker at det bliver mere og mere svært at finde gode rester da de jo selv har outlet butikker mange af dem (f.eks har alle de 3 mærker du nævner butikker her i Ringsted Outletcenter) :-)

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for dit svar :-) det gav lidt ekstra viden.

Andre der har noget at byde ind med i forhold til dette? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Min bedste erfaring med hensyn til sådan nogle produkter der er, at kontakte de ønskede producenter direkte og høre ad, hvordan og hvorledes. Det vil altid være dem der kan give de mest brugbare svar, da de jo selvfølgelig sidder med lageret :o)

Ellers så søg lidt rundt i Tyskland - det kan betale sig, men vær dog meget opmærksom på dårlige frø, så at sige.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

Tak for dit svar - det var brugbart! :-)

Er der slet ikke nogen der sidder inde med konkret viden om, hvordan dette foregår? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Bump

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et restlager fra ykiki Copenhagen og Earth collection herretøj hvis det er noget ved?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)