Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

endelig færdig med shoppen, vil i komme med lidt feedback? :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen så nu er pokertil.dk endelig færdig efter godt 2 måneder :)

Håber i vil komme med lidt feedback :D www.pokertil.dk

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige hurtigt så mangler Du et "r" i din underskrift på siden.

Jeg kigger mere på den senere :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.

Måske er det bare mig der er blind, men jeg kan ikke umiddelbart finde kontaktoplysninger osv.

Jeg mener også at PBS kræver et telefonnr. på siden, når du skal lave en indløsningsaftale med dem. Men jeg syntes det er fint at du vil acceptere så mange forskellige betalingskort.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg mangler en kontakt linje og en knap der hedder ´´bag om pokertil.dk´´

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! :-)

Udmærket hjemmeside, og et godt marked, men umiddelbart vil jeg mene, at den er en smule mangelfuld.

Her er nogle få punkter, som du burde forbedre, hvis du spørger mig... ;-)

-         Logo i topbanner. Jeg synes det kunne højne kvaliteten meget, hvis der i topbanneret (øverst på siden) stod Pokertil.dk i et flot designet logo, i stedet for med almindelig skrift.

-   I introduktionen på forsiden mangler er "r" i Pokertil.dk.-        

-         Om os-sektion skal oprettes. Der skal gerne være lidt info om hvad siden tilbyder, hvem der står bag og så videre.

-         Kontakt-sektion. Så vidt jeg kan se, er der ingen kontaktoplysninger, det burde der være.

-         Når musen føres hen over kurven ved en vare, kommer teksten ”Poker” op. Her burde stå ”Læg i kurv.”

-         Der skal mere information, nogle sider mangler helt, heriblandt Betingelser for handel, som hvis jeg klikker på intet sker.

 

Det var måske rimelig groft, men jeg er sikker på at du kan skabe mere salg med at justere lidt på de ting. :) En anden god ressource, du kunne benytte dig af, er Martin Thorborgs bog, E-Pusher Light, som du kan dowloade gratis her. Der står rigtig mange gode ting, skrevet af en mand, der har 13 års erfaring med e-business, med råd til forbedring af e-købmænds foretagender. Kan klart anbefale den!Held og lykke med Pokertil.dk! ´P.S. Noget, der er rigtig godt ved din hjemmeside, er varekategori-systemet, først et billede, så info, pris og læg i kurv. Fungerer godt.Mvh. Artemis

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg handler i en shop på nettet er det meget vigtigt for mig at billederne af produkterne er i ordenlig kvalitet så jeg kan se hvad jeg køber.

Når man klikker ind på dine pokerborde og får at vide i overskriften at det er luksus og meget andet, så vil jeg sgu ikke se et grimt billede, der er fritlagt meget meget dårligt. Jeg vil se et stort lækkert billede hvor der er kælet for detaljerne, og hvor "funktionerne" af bordet er fremhævet.

Dernæst vil jeg vide meget mere om produktet, leveringstidspunkt, hvor stort det er mm.

Så alt i alt hvis jeg skal handle hos dig, så er gode priser ikke nok, jeg vil vide meget mere om produkterne.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai,
Tillykke med din pokershop. Jeg håber, du får succes med den, for det er så vidt jeg ved et godt marked stadig på vej op. De andre Aminoer, der har givet dig feedback, har været inde på flere ting, som jeg kun kan tilslutte mig. Derudover undrer jeg mig over flere ting, som ikke alene har med din webshop at gøre - du får dem råt for usødet hér. Tag det ikke personligt, men som et vink med en vognstang :-)

Du skriver, at din shop endelig er færdig! Jeg synes nu, at den virker som om, du først er begyndt på den. Der mangler varer i varegrupperne og så er der alt det med handelsbetingelser osv.

Du giver mange tilbud her på Amino, lige fra logo- og hjemmesidedesign til tryksager som fx brevpapir, visitkort osv. Hvis jeg skal være helt ærlig, så er din pokershop ikke noget særligt godt udstillingsvindue for dig. Som Martin er inde på, så er fx dine billeder ekstremt dårligt fritlagte. Dit logo er ikke særligt kreativt og sådan er der flere ting. Din webshop virker som en standardløsning og viser ikke evner for det, du udbyder.

Umiddelbart virker det som om, du er i lærefasen af alt det kreative og grafiske. At du lige er begyndt på alt det her og uden forudsætninger. Hvis det er rigtigt og det er noget du brænder for, så synes jeg du skal hænge i. Men jeg synes så også, for din egen skyld, at du skal være ærlig når du afgiver tilbud. Fx at skrive, at du er i en lærefase i stedet for at lægge op til, at du kan det hele. Det er ærligt og redeligt og du mister ikke credit for det - tværtimod!

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

1000 tak for svarene. Ja ved det godt skulle nok ikke have skrevet endelig færdig med shoppen i overskiften.

Jeg kan kun sige tak for svarene og sætte mig ned og gå igang. For kan godt se jeg har været lidt for ivrig her på det sidste med tryksager og osv, så sorry fordi i har skulle ´´høre´´ på mit karl smarthed :)

Og lige en ting for at holde hånden over mig selv. så har jeg ikke selv lavet logo og ´´top banner´´ da jeg ikke kan arbejde for mig selv, lyder nok lidt mærkelig.

Jeg giver 15% rabat til jer alle sammen bare lige send mig en besked eller mail inden i bestiller så trækker jeg det fra ved betalingen :D

1000 tak :)

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

og har købt Martins fulde E-Pucher udgave :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)