Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner(e)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér,

Jeg søger samarbejdspartnere indenfor to forskellige områder.

1. Til en (såvidt jeg ved) ny ide indenfor sikkerhedsudstyr til lastbiler og busser.

    Det er ikke et dyrt produkt at få udviklet, og kan hurtigt sættes igang - men mangler en der kender lidt til transportbranchen og kan komme           med sit input til ideen og senere stå for salget i DK og/EU etc. sammen med mig. (Hvis det viser sig at være en god ide)

2. Er indenfor reklame og skal hjælpe kinesiske turister, med at gøre deres rejseoplevelse bedre til DK.

    Antallet af kinesiske turister der besøger DK, stiger voldsomt disse år, og deres køb i danske forretninger stiger ligeledes voldsomt, men det           kan gøres betydelig bedre, til gavn for de forretninger kineserne handler i.

    Denne ide er en lidt mere ´langstrakt´ affære og vil kræve en del forberedelse og arbejde - noget jeg selvsagt også selv vil være med til.

    Desuden er jeg 99% sikker på, at der kan ydes en form for tilskud til ideen - men det er pt. ved at blive undersøgt.

    Den ideelle partner her vil være en, der kender til eller er uddannet indenfor reklamebranchen. Eller har sit eget reklamefirma.

Send mig en PM, hvis der er et af punkterne der har fanget jeres interesse, så vi kan få en dialog igangSmile

Til orientering har jeg været bosat i Kina i 7 år, men er i DK ca. 2 gange om året.

Begge ideer er ikke noget der kræver den helt store investering, men det vil kræve lidt kapital - jeg vil ikke selv stå for hele investeringen, da jeg to gange tidligere har hjulpet Aminoer med at source produkter, købe dem for min regning, betalt fragt til DK, mod en forventet lille fortjeneste senere i forløbet. Og de to gange er produkterne blevet solgt fra deres websites, men jeg hørte aldrig mere fra dem, trods utallige rykkere etc., og det gider jeg ikke igen.

Ser frem til at høre fra nogle af jer, og fortsat god weekend.

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Nick, 

Det lyder som 2 spændende projekter, og ville gerne snakke med dig om punkt 2, men du har slået PM fra i din profil.  

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Tilmeldt 21. Jun 08
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Undskyld, det skulle være muligt nu at sende PM.

Skal lige have fundet ud af systemet herSmile

Fra København
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 61
Fra  Kinabureauet Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Nope, virker stadig ikke :) 

"

Bruger tillader ikke private indlæg

Brugeren du vil sende en Privat Besked til, har slået den funktion fra. Så det kan du desværre ikke."

 

Professionel hjælp til oversættelse, rådgivning og markedsføring til det kinesiske marked. www.kinabureauet.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)