Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gik på røven og betalte hver mand sit

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

For efterhånden mange år siden gik jeg på røven med min enkeltmandsvirksomhed, årsagerne var mange, men den langsigtede erkendelse er, at det i høj grad handlede om mig selv. Mine prioriteter var ikke i orden. Jeg fik ikke gjort hvad jeg skulle. Og folk jeg stolede på svigtede mig, måske fordi jeg ikke magtede at lede dem ordentlig.
Jeg fik tjent penge, jeg brugte også mange penge. Og til sidst var kassen tom. Jeg hæftede for alt, og fik betalt noget ud med det samme. Jeg gik ikke konkurs, men lukkede biksen. Og de fleste fik det de skulle.
Told og skat fandt så på at underkende mine to sidste regnskaber, og da jeg var helt i kælderen, så magtede jeg ikke kampen.
Jeg har siden gået og betalt tilbage til skat, har taget en uddannelse og har i det heletaget et ganske godt liv.
Jeg lærte enormt meget som selvstændig og selv om det gik helt galt, så ville jeg gøre det hele igen. Omend jeg gerne ville vide alt jeg ved nu, og undgå de værste faldgruber.
Jeg kan se frem til at i løbet af 2014 så er jeg færdig med at betale til told og skat, og ingen af de gamle kreditorer har længere krav på noget, enten fordi kravene er opgivet, eller fordi der er betalt helt, eller delvist.
Jeg har ofte tænkt på at havde jeg nu bare været en af de smarte drenge, så havde gælden ikke hængt på mig, så ville jeg for længst ha rystet det af mig, men omvendt er jeg også en smule stolt, jeg er ved at være i mål. Og ingen har efterhånden noget at lade mig høre for. Det har taget næsten 10 år, og har kostet blod sved og tårer, men jeg er næsten i mål.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46496
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt gået Samler - anstændighed lever - Alt godt fremover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er super godt gået.

Skal du så i gang igen?

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot. Hvad byder fremtiden så på?

Tilmeldt 25. Nov 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg drømmer faktisk om at køre en netshop, sideløbende med job og mere uddannelse. Men markedet er sindssygt hårdt og domineret af amerikanske netshops. Med betydeligt lavere drift omkostninger. Men vi får se.

Fra Nykøbing f
Tilmeldt 25. Apr 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Super godt gået har været igennem samme mølle...
Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samler

Samler:
Jeg har ofte tænkt på at havde jeg nu bare været en af de smarte drenge, så havde gælden ikke hængt på mig, så ville jeg for længst ha rystet det af mig, men omvendt er jeg også en smule stolt, jeg er ved at være i mål. Og ingen har efterhånden noget at lade mig høre for.

DET ER SÅ SEJT! Kæmpe Yes til dig for det!

Desværre er det jo ikke så ofte at man høre, om så ærlige og reelle folk som dig. Virkeligt godt gået!
Det var der mange som kunne lære noget af!

Uanset hvad fremtiden bringer, så held og lykke med det! 

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samler,


Jeg har læst med fra sidelinjen i et stykke tid nu, men aldrig rigtig taget mig sammen til at oprette en profil. Men du fik mig sgu til det! :) Godt gået, og fed instilling at have til tingene. Ærgerligt at der ikke er flere "de større selskaber" som griber det an på samme måde som du har gjort det! Al mulig respekt herfra! :)


Tobias 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)