Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver man professionel webside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej allesammen.
Jeg håber virkelig jeg har postet det her det rigtige sted.

Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg vil starte min egen virksomhed, og ønsker en professionel webside, da det er en internet virksomhed. Men ikke nogen normal E-handel virksomhed.

Så jeg vil høre om i havde nogle gode råd til hvilke programmer, man skal bruge til at lave websiten.

Jeg kigget på forskellige ting, som TDC, dandomain. De er dog begge dyre løsninger.

For mig er det vigtigt, at siden er sikker, brugervenlig, professionel, der er betalingsformer, man kan oprette sig som bruger, en form for tæller m.v

Jeg søger selvfølgelig en billig løsning, da min virksomheds ide er lave omkostninger.

På forhånd tak for hjælpen.
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

flaursen:
Jeg håber i kan hjælpe mig. Jeg vil starte min egen virksomhed, og ønsker en professionel webside, da det er en internet virksomhed. Men ikke nogen normal E-handel virksomhed.

Hej flaursen,


Du bliver vidst nød til at uddybe hvad "ikke nogen normal -ehandel virksomhed" betyder, hvis du ønsker kvalificerede, og relevant svar på dit indlæg? :) Skriv i detaljer hvad siden skal kunne, og hvad den skal bruges til. Så går der nok ikke særlig længe før folk kommer med gode forslag til hvad du kan gøre?


Tobias 

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jo jeg vil gerne uddybe lidt mere, men ligesom alle andre vil jeg selvfølgelig gerne holde mine kort tæt på kroppen ;-)

Det er en side hvor der selvfølgelig være.
Forside
Om os
Side hvor man kan se profiler
Oprettelse af profiler, skal kunne se billeder, tekst, kalender, kontakt knap.
Tæller på kontakt knap.
Dansk, tysk og engelsk flag hvor man vælger sprog.
En form for betaling, er stadig lidt i tvivl om hvilken form for betalingservice der skal bruges.
Og mange andre små ting selvfølgelig :-)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)