Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man starte som selvstændig chauffør med så lidt?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jamne kort fortalt jeg har 50.000 kr skal ud og leasing af bil først og betale forsikringer og det så alt det man skal skaffe for at komme igang kan man det for 50.000

Fra Morristown, New Jersey, USA
Tilmeldt 27. Sep 11
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Du må ud og tale med leasing selskaberne, de kan regne priserne ud til dig.

Mvh
Thomas
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I dit sted ville jeg jo starte ud med og prøve og låne en station-car el. lign. af en bekendt, der findes mange minde pakke/bud transporter der reelt kan klares i en personbil, så bruger du 400kr på vistaprint på at få lavet en magnet sticker til bilen, og så er du klar til at tage de første ordre. Din ven skal nok have lidt for at låne bilen og du skal selvfølgelig betale benzin, men på den måde kan du prøve konceptet af før du binder dig på en leasingaftale.

Dernæst ville jeg så vælge at spare 30.000kr mere sammen og så starte ud med et anpartsselskab og _så_ gå ud og lease en bil, for på den måde ikke at risikere at stå med snablen i brevsprækken hvis kunderne pludselig udebliver.

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mikkel men hvis du nu ikke kender nogen som har sådan en bil så det svært :D

men dog har jeg som sagt lidt kunder inden jeg faktisk har bilen så vil ha lidt kørsels fra dag 1 self skal jeg ha mere men det jo altid en start

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)