Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Job i Sabbatår

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit sabbatår er netop startet og jeg føler at jeg inden for den sidste månedstid har søgt job overalt! dog uden held. Har endda søgt nogen steder 2 gange, hvor jeg har forsøgt mig med en anden strategi i jobansøgningen. Jeg er bosat i "udkantsdanmark" i nærheden af Esbjerg, er knap 20 år, og villig til at tage næsten hvad som helst (fuldtidsjob).

Nogen der har nogen råd til hvilke slags arbejde jeg burde søge, eller nogen som har erfaringer omkring hvordan man finder job under sit sabbatår?

På forhånd tak.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Udnyt dit netværk. Forhør dig hos alt og alle du kender, og dem de kender osv.

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Seonørden har tit nogle spændende jobs i udlandet:

http://seonorden.dk/job-hos-seo-norden/

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for svarende! :-)

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg begyndte selv mit sabbat år sidste år.. Jeg var  6 mdr om at finde et job, men det var så også det perfekte job jeg fandt med bl.a. firmarejser, gratis fitness, madordning, fælles morgenmad osv osv osv..

Jeg havde egentlig muligheden for at få et job noget før men jeg er virkelig glad for at jeg ventede til jeg fandt det rette job.. for nu lærer jeg rent faktisk noget brugbart og er et sted jeg kan lide at være, hvilket gør arbejdslivet til en leg.

 

Hvis du ikke er så kræsen så er det bare om at smide en milliard ansøgninger afsted til alt og alle.. Prøv evt. at søg på google på tankstationer i dit område og så skriv adresserne ned og lav en rute hvor du cykler rundt og smider en ansøgning ved de forskellige, og evt får en snak med dem..

Det er altid en fordel at spørge efter ham/hende som står for ansættelse da du bedre kan sælge dig selv end du kan på papiret.. :)

 

held og lykke!

Mvh. Mathias

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Har netop gjort det trick med tankstationerne som du benævner, men her er det ofte sådan at man kun bliver ansat hvis man kender en af de personer som arbejder der i forvejen ;-)

Men må man spørge om hvilket job det var du fik? :-)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kalomda:
Mit sabbatår er netop startet og jeg føler at jeg inden for den sidste månedstid har søgt job overalt! dog uden held. Har endda søgt nogen steder 2 gange, hvor jeg har forsøgt mig med en anden strategi i jobansøgningen. Jeg er bosat i "udkantsdanmark" i nærheden af Esbjerg, er knap 20 år, og villig til at tage næsten hvad som helst (fuldtidsjob).

Nogen der har nogen råd til hvilke slags arbejde jeg burde søge, eller nogen som har erfaringer omkring hvordan man finder job under sit sabbatår?

På forhånd tak.  

1 måned? -  Jeg har brugt det sidste år på at søge højt og lavt.
Og det er der mange tusinde der gør hver eneste dag.
Held og lykke med dit "fjumre-år", jeg vil da ønske for dig at du finder et lønnet job.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)