Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøj producent til nyopstartet tøjmærke

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Jeg er ny på siden, så ved derfor ikke om jeg mangler informationer... 


Jeg og en af mine kammerater er igang med at lave vores eget tøj mærke. Vi er fuld igang med at tegne og har de første designs klar. Vi skal lave herretøj i god kvalitet, dog til en fornuftig pris.(Stedet hvor firmatet ligger er altså ligegyldigt)

Vi vil starte med at lave t-shirts og skjorter.(Senere hen hættetrøjer) Vi har brug for en leverandør der kan leverer vores designs, detaljer som labels og mærke på tingene, og i små mængder til at starte med, da vi ikke har kapitalet til at købe stort parti ind til at starte med.

Et lille andet spørgsmål: Kan man ikke søge om iværksætter hjælp og få et eller andet hjælpe beløb? Har hørt en bekendt fik 15.000 kr til hjælp..

 

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er jeres budget for dette? Det er utroligt kostbart at komme igang...

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

5 tusinde cirka. 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også selv rodet med opstart af eget tøjmærke, så kan da lige dele ud af mine erfaringer.

Jeg fik rigtig meget ud af at jeg fandt en "lokal" producent, som gav mig mulighed for at tage ud og snakke med dem og kigge på prøver, mærke kvalitet osv. "på stedet", fremfor at skulle "handle i blinde" hvis man har forbindelse til en i udlandet.
Jeg fik nogle vareprøver hjem fra Kina jeg ikke var helt tilfreds med, og derfor fandt jeg en dansk producent til mine t-shirts og sweatshirts.
I starten kan det ihvertfald være godt lige at være sikker, så man ikke spilder sine penge.

Vil I gerne ha' eget navn i nakken, så skal i ud og have fat i noget 'label-free' hvor producenten, mod betaling, kan sætte jeres label i.

Ellers tjek 'Alibaba.com' efter tøjproducenter. Et bud ville være at undersøge indenfor EU, så i slipper for Told osv, da det hurtig kan blive en dyr omgang.

Håber det kunne hjælpe jer lidt.


Med venlig hilsen,

Alexander 

 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Odense
Tilmeldt 9. May 13
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)