Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside hosting

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg syntes det er en jungle at finde rundt i alle de web hosting udbydere. 

Hvem er i hosted ved og hvad betaler i for det?

Mvh. 
Brian  

Fra Valby
Tilmeldt 26. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Fra  PurpleCow webbureau Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Brian,
Nu kender jeg ikke til dit specifikke behov, men hvis du har en lille hjemmeside og ønsker er udemærket produkt med en god webmail og 24/7 support så er www.one.com et godt bud.

Jeg bruger selv Curanet, som efter min mening er de bedste på markedet til hosting. Men dem kan man kun benytte hvis man er reseller, eller har købt hostingen af en anden reseller.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Kig her www.andiie.dk/hosting der tilbyder jeg webdomains løsning bare med 99kr rabet. :)

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har VPS til 100 kr om måneden hos Hetzner, som er et tysk placeret selskab.

Jeg har aldrig været gladere for hosting end da jeg flyttede mine aktiviteter ud af landet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Der er bl.a. Meebox, som du kan tage et kig på, men jeg synes, du skal bruge Aminos søgefunktion og kigge i alle de andre debatter, der har været om dette emne.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Korsør
Tilmeldt 29. May 13
Indlæg ialt: 200
Fra  Codex Design Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi kan sagtens give dig en plads på vores servere her: http://codex-design.dk

Men ellers har vi prøvet de fleste, Bluehost, One.com, Gigahost, Hostgator. 

Og de alle rimelig fine faktisk, vi havde mest held med hostgator på de billigere plan. Ligeså snart vi skulle bruge VPS osv, så begyndte hostgator at falde bagud i forhold til andre. 

One.com har en fin pakke til de mindre hjemmesider uden store krav, men igen, ligeså snart du skal bruge flere funktioner som Cron Jobs, feks, så kan de ikke tilbyde det.

Vi endte med at leje nogle super hurtige servere i tyskland, og nu tilbyder vi vores kunder en plads hos os, så de slipper for bøvlet. 

Du kan jo evt give noget info om hvad du skal bruge/krav f.eks, vil med glæde hjælpe dig til at finde en passende plads til fornuftig pris, eller hvis du har spørgsmål omkring det.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 28. Jul 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

En lille opdatering i tråden :) 

Valget faldt på Blackhost.dk, super hurtige servere og med de 20% rabat de giver for tiden er det jo bare et plus. 

Mvh. 

Brian

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Jamen hvor dejligt for dig ;) Jeg synes nu det er lidt underligt med en side, hvor det nærmest er umuligt at finde adresse, cvr-nummer eller telefonnummer. Men det kan også bare være mig, der synes det ikke er til at finde ;)

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian:
Hvem er i hosted ved og hvad betaler i for det?

Jeg er selv hosted gennem ditwebhotel.dk

Men det er ikke kun prisen du skal kigge på, men mere sætte dig ind i hvilken serverplads til dit webhotel du ønsker - Den til 5kr er på 3GB. eller 75GB for 40kr pr. mdr. Du kan nemt selv vælge eller forbedre pladsen som du ønsker. 

Men tænk over hvilken projekter du skal lave, da du ikke behøver det store for små projekter....

Håber det hjælper dig lidt

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)