Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på mit site - MXbasen.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Rønde
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle :) 

Jeg har lige startet en hjemmeside hvor man kan sætte motocross cykler og ting hertil til salg - gratis.

Nu er siden oppe og køre, men nu kommer nok den største udfordring - Hvordan får jeg flere besøgende? Og hvordan får jeg dem til at oprette en annonce? 

Indtil videre her jeg skrevet nogle pressemeddelelser, som jeg har fået langt på diverse motorsports nyheds sider, men så er jeg også tør for ideér. 

Håber I kan hjælpe :)

www.mxbasen.dk

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ser det rigtigt fint ud! Men det kunne være lækkert med en lidt smartere måde at filtrere annoncerne på f.eks. model, landsdel, pris etc. 

Og så ser det amatøragtigt ud (undskyld ordvalget) med den besøgsstatistik nede i højre hjørne. 

Istedet for kun at have "Share" knappen her ville jeg lave direkte mulighed for share på i hvert tilfælde facebook.

SEO mæssigt bør du tilføje lidt beskrivende tekst til dine kategorier og sørge for at få sat rel="canonical" tags på, så du ikke får problemer med dobbeltindhold i sorteringerne. 

\Mikkel

Fra Grindsted
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne jo skrive til alle klubber. De har jo sikkert alle en hjemmeside. De vil nok synes det var en god ide.

Fra Rønde
Tilmeldt 1. Sep 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for feedback Mikkel! Det får jeg ændret med det samme :)

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart synes jeg også det ser rigtig fint ud :) Jeg synes dog der mangler en 'se annonce'-knap ud fra annoncerne, fremfor at brugeren selv skal gætte sig til at et klik på annoncens billed/tekst fører ind på annoncen. 

Jeg synes også du bør rydde op i kategorierne. Lige nu se jeg både 'Auto-camper' og 'Suzuki' under 'kategori' - Men sidstnævnte hører vel under 'mærke' fremfor 'kategori'

Som Mikkel Kongsfelt nævnter synes jeg du bør droppe besøgsstatistikken i højre hjørne. 

'Kontakt Os' sidens url hedder "http://www.mxbasen.dk/2012-08-07-13-32-47", hvilket ikke hjælper til SEO eller brugeres færden på din side.

Med hensyn til at få flere besøgende, synes jeg du skal gøre om Jan Jakobsen nævner - Skriv til de forskellige klubber og få skabt nogen gode handler. Så skulle det gerne åbne op for en masse gode handler :)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)