Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af et smart logo

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hey kære aminoer.
Står og skal bruge et lækkert logo til min hjemmeside som tilbyder kostvejledning
Er det nogen sinkian være behjælpelige her ? Det må gerne være til en meget billig penge, måske der er en der skal have noget øvelse eller kan bruge det til referencer ??
I kan enten kontakte mig her eller på kimbsorensen@gmail.com

Ser frem til at høre fra jer og på forhånd tak :)
Mange sommerhilsner Kim

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du behøver ikke at oprette 2 tråde med samme indhold.

Og hvad er "billig penge" for dig?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay? Men da jeg ikke helt ved hvor det rigtige sted er så gør jeg det.
En billig penge er 2-300kr alt afhængigt af kvalitet af logo.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

2-300 kr. for et decideret logo er sørme også billigt... Det kan godt være at du kan finde en som har lyst til at sidde og lave et til den pris, men jeg tror du får ret svært ved at finde en seriøs logo-designer inden for Danmark, som kan lave et logo til den pris Tongue Tied.

Vi laver en del logodesigns i MediaMouse, men vi starter ud med en time til at spore os ind på logotype m.m. og det i sig selv koster 600 kr.
Derfra kan det være at der kun skal en halv time til at lave en finpusning, men det er dog sjældenheder. Vores grafikker afsluttede et logo-design i sidste uge og der var totalt gået 15 timer med udkasts, møder, design, emails m.m. Og det er mere normalt med de længere forløb, end at logoet sidder i lige i skabet inden for den første halve time. Oftest er det faktisk ved de opgaver som starter ud simpelt, at der i den sidste ende kommer til at tage længst tid. Typisk er det sådan at slutkunden ikke har gjort sig de store tanker omkring logoet og derfor heller ikke har nogen forventninger, men når de så har været igennem den første time med brainstorming og set de første udkast, så åbnes der op for nogle idéer og input og så begynder tingene pludselig at blive noget mere kompliserede end slutkunden selv havde regnet med fra starten af.

Men ikke desto mindre, så kan det da godt være at du kan finde nogen der kan lave et logo til dig for 2-300 kr.
Ellers så er der altså også en del udenlandske sites hvor der designes logoer til noget der ligner 10-50$.

/Jesper

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

At du ikke ved hvor du skal oprette tråden er fint nok, alle kan blive forvirret nogle gange. Det skal dog ikke være sådan at du bare opretter samme tråd under forskellige emner, da en adminitrator nok skal flytte din tråd det rigtige sted.

2-300kr afhængig af kvalitet? hmm det er jo ikke særlig meget du kan få af et logo design for sådan nogle penge. Du kan altid prøve at oprette opgaven på freelancer hvor diverse grafiker kan byde på opgaven. Eller også kan du prøve lykken på Fiverr der skal du kun af med 5$

Fortsæt god weekend.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper norbøll, tak for svar - troede dog ikke det var så krævende / dyrt da jeg før har fået lavet og dette kostede mig ikke noget og tog ikke lang tid, har dog ikke kontakt til personen mere desværre.

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kipperen,

Smid dette opslag ind på freelancer, jeg har fået udviklet både logo og hjemmeside fra folk derinde, til billige penge. 

Det kan sagtens lade sig gøre. 

Mvh. Slimmy

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar Alexander, det må jeg prøve - altså krævende og krævende min side (onlinekost.dk) tilbyder kostvejledning til folk online - logoet jeg forestiller mig er en badevægt der ligesom er et ansigt i hvor øjnene kunne feks være æbler der var taget en bid af og munden kunne være anden grønt/kød eller et målebånd - ja alt i alt skal det bare stråle af sundhed :)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

  Det sker ind imellem at vi får henvendelser fra kunder som netop siger noget i stil med:

"Jeg kan ikke forstå prisen i tilbudet? - Den er noget højere end det jeg tidligere har betalt hos min anden leverandør. Men de er desværre lukket, så kan I ikke prøve at file lidt på prisen?".

...Hvad er der så svært at gennemskue ved ovenstående scenarie? Hvorfor mon de er lukket...? Wink

Som andre foreslår så prøv Fiver eller at oprette opgaven inde på Amino Freelancer.
Ud fra din beskrivelse vil jeg mene at det er en opgave som der er nogen derinde som billigt vil kunne løse.

/Jesper

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle virksomheder betaler millioner for at få udviklet et logo design. og det kan tage op til flere år. Mens andre vil smide 20kr og håbe på det samme resultat.

Der er en stor forskel mellem de 2 ting, og det er ikke kun pengene der er tale om.,

Jeg er skam godt klar over at et ny startet virksomhed ikke lige har den store pung, men man bliver også nød til at se frem og ikke lige en lille og hurtig lappe løsning. Ellers kommer man til at skifte sit logo hvert halve år, som så selvfølgelig går ud over ens brand som sender forkert signal og måske endda rammer den forkerte målgruppe.

At udvikle et logo design som virker, er ikke bare at sætter sig ned foran illustrator og tegne en fin tegning. Der skal viden, teori samt erfaring til samt samarbejde mellem parterne før det bliver til noget funtionelt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)