Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kan hjælpe? Screenshots på Mac høj opløsning!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Fra  BaboonWire Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er..

Jeg søger lidt hjælp til hvordan jeg får lavet nogle rigtig fede screenshots i høj opløsning, de normale jeg kan tage er ikke gode nok. Jeg skal bruge dem på vores hjemmeside til at vise hvordan de forskellige funktioner fungere.

Er der nogen der kender til noget program eller ved hvordan andre firmaer gør når de laver rigtig gode screenshots?

Hilsen

Alexander

BaboonWire.com

Fra Kolding
Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 27
Fra  Beluga Design Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

shift + cmd + 3

Tager et billede med dine nuværende skærmindstillinger - 1440 x 900px i mit tilfælde, hvor høj opløsning skal du bruge?

edit: Hvis du skal have grafiske elementer forstørret (f.eks. hvis du 'zoomer' ind på noget for at se detaljer), er den eneste udvej en tur igennem photoshop :)

Sælger flotte Plakater til hjemmet fra min webshop.

Fra Randers
Tilmeldt 30. Apr 12
Indlæg ialt: 19
Fra  BaboonWire Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det hurtige svar. Jeg synes bare min opløsning er dårlig når jeg tager et screenshot, det bliver meget hurtigt utydeligt.

Jeg sidder på en MaccBook.. Jeg tjekker mine skærm indstillinger og ser om jeg kan få en højere opløsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får et billede i nøjagtigt den "opløsning" som din skærm er indstillet til - altså 1:1 som du ser det på skærmen. Med mindre dit skærmkort understøtter højere indstillinger, kan du ikke få noget der er bedre i rå tilstand.

Du kan zoome ind med "alt + cmd + =" og ud med alt + cmd + -", hvis du har Lion eller højere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)