Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop - www.billige-kaffekapsler.dk

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense M
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Billige-kaffekapsler Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Rasmus og Victor.

Vi har ikke helt fundet det korrekt layout til vores logo endnu. Det logo som er på vores mobil version er et vi fik lavet, men det var jeg heller ikke tilfreds med..

Har i kendskab til nogen som er dygtige inde for det med at lave et indbydende og retvisende logo mht. vores produkter.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren.

Jeg vil anbefale jer at få kigget godt og grundigt på jeres meta titles og meta descriptions. Jeg bliver hvertfald ikke fristet til at købe af nogen af dem!

Derudover er der MASSERE at gå i gang med SEO mæssigt, jeres sides seo visibility er fakitsk faldende!

Kan nævne nogen hurtige:

I benytter _ i nogen links, det er ikke alle søgemaskiner der er lige tilfreds med det!

Jeres title: "Billige Nespresso kapsler | Kompatible kaffekapsler - Billige Kaffekapsler" er meget intet sigende og ikke noget der genere mange klik. Derudover er titel 74 karaktere lang, hold det under 70.

I har flere basale html fejl, husk at tjek jeres side med http://validator.w3.org/ 

Drop inline styling og benyt CSS mere.

Få samlet CSS & javascript filer i stedet for at have det delt i mange

I har en del engelske titles i form af Supplers, Best Sales etc.

Det var det jeg lige fandt på små 5 minutter :-D 

Held og lykke med siden :) 


Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Bambootier Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Den er flot din hjemmeside.

Noget der måske kunne være en god ide er at få dine gode sælgende punchlines op øverst - gratis fragt - sikker handel etc. se evt. http://www.bambootier.dk for at se hvad jeg mener...

Vh

Christina

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)