Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket logo synes du er bedst?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Modsat mange af "profferne" mener jeg at begge er nydelige logoer. Jeg synes dog det første er det bedste.

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med dkchokk. Synes egentlig det første logo er ret godt og det andet er meget elegant (men også lidt kedeligt), hvilket måske ville passe godt i en anden sammenhæng som en smykkebutik, men af de to passer det første bedst. Dog synes jeg ikke at nogle er logoerne er super gode i forhold til hvordan resten af shoppen ser ud.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Af hvad jeg sådan kan forstå, tror jeg, så lyder det til at logoet bør vise lidt franske elegance, uden at være for pludderromantisk og uden for megen grafisk tilføjelse?

Det skulle helst passe rimelig godt til sidens layout, hvorfor jeg selv er lettere i tvivl om, hvilket der virker bedst eller hvad der faktisk ville passe rigtig godt ind. Personligt, så er jeg mest til det nederste men kan godt se ideen i det øverste :o)

 

Fra København K
Tilmeldt 3. Feb 13
Indlæg ialt: 38
Fra  Workheart Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Nummer1
Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Bambootier Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

det nederste passer flot til siden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Kjær Eriksen:

Er enig med dkchokk.

Er enig med Emil, som er enig med dkchokk.

Men det kommer an på, hvad du skal bruge logoet til.

Nr. 1 med indkøbsposen signalerer indkøb. En af aminoerne sagde, at den var for tydelig, og det er nok rigtigt, så du kan blænde den ned ved at gøre den lysegrå eller hvid med en sort kontur-linje.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)