Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er strandet... mangler desperat en der kan lave mønster efter skitse samt 2D tegning til akrylbund.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har prøvet at google tekstildesignere, ringet til en del men ingen har tid. Har sat opgaven på min facebook... ingen henvendelser. Har skrevet på Amino Freelancer og heller ingen henvendelser hér.

Vi ville virkelig sætte pris på hvis nogen kunne eller kender nogen der kan, tegne/skitse mønstre til 2-3 stykker tekstiler til fabrikation. Vi skal også have tegnet en meget simpel måltegning af en flad plade med nogle huller i.... så disse kan plottes ind i en 2D laserskærer. 

Fabrikken der skal lave det har egen syafdeling, men da vi ikke taler sproget (vi har dog tolk med) synes vi der er sikrest at få lavet de designs på papir, som vi skal have lavet.

Please... nogen med et guldkorn?

Vi betaler selvfølgelig for opgaven som i samarbejde skulle tage mellem 2-3 timer. 

Ring evt. med et bud på pris hvis du besidder disse evner og bor i nærheden af Kbh...

50667298

Mvh Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Er alle ude at rejse eller gider folk bare ikke hjælpe?

Fra kø
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej sue.
Måske er det fordi jeres behov er lidt uklart. ? Jeg er konstruktør og laver mønstre og produkt beskrivelse. Hvis det er det i har behov for kan du kontakte mig på cat@calbeck.dk. venlig hilsen Christina
Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tidligere har pajpattern.dk været meget aktiv herinde :)

Fra kø
Tilmeldt 10. Jul 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er rigtigt. Pia og jeg laver det samme
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. . Jeg har hyret en der laver tegningen til akryl bunden.
Nu mangler vi mønstrene til baby vestene. Jeg kontakter dig snarest.

Venligst Sue

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Christina.

Tusind tak for snakken... det var faktisk rart at snakke med dig om det - og det gav mig klart lysten til at tage til den Polske fabrik uden de mønstre.

Ikke desto mindre, vil vi gerne have lavet mønstre hvis nogen melder sig på banen inden vi tager afsted i næste uge.

Håber på svar

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)