Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritisér gerne min nye webshop :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens ! 

Jeg har efter en meget besværlig opstartsfase netop lanceret min webshop www.ArganOlier.dk som også kører her: www.facebook.com/arganolier.

Det er en forretning som sælger produkter som er lavet af arganolie, som er en særlig slags olie med alle mulige fordele. Det er ikke det vigtige her.

Jeg har netop i dag implementeret alle udenlandske betalingskort i min webshop og købt annoncering for en halv stang guld.

På søndag blgoges der til rigtig, rigtig mange mennesker om butikken. Så det går for alvor løs nu.

Derfor: Har du lyst til at give butikken en bedre chance for en god start, ved at ødelægge min fredag aften med 50-100 rettelser, så hører jeg meget gerne jeres altid skarpe kritik :)

På forhånd tak for støtten. 

Christian

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 7
Fra  Bambootier Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Mangler der ikke noget mellem toppen og bunden? Der er det store baggrundsbillede, men det bevæger sig ikke med når jeg scroller op og ned - og det får det til at se ud som om forsiden er tom.

Jeg ville nok smide nogle produktbilleder på forsiden med call to action knapper. Måske et billede af noget smukt hår og hud osv.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det første jeg ligger mærke til at at jeg syntes sidens struktur til min smag er lidt for "løs" - Kunne godt bruge der var lidt rammer.

Du har dit billed i den ene side, og så ellers bare utrolig meget spild plads / tom plads - Dette syntes jeg ikke fungere ret godt. Der havde jeg nok rykket det lidt samme, ala det her:

Meget meget groft lavet i paint, men håber du kan se ideen ? - For mig fungere det ikke at have utrolig meget spild plads på en hjemmeside uden at bruge det.

Går jeg ind på et produkt er der igen fx her oppe i toppen rigtig meget plads der ikke bliver brugt.

Dette var lige hvad jeg først faldte over, tager lige et bedre kig om lidt :-)

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen.

Jeg kan sagtens se hvad du mener. Der er meget hvidt. Det er dog nemt at ændre. Og jeg ønsker mig også nogle mere faste rammer på især forsiden. Jeg har rent faktisk voervejet et temaskift, men det er en større omgang. 

Jeg må i tænkeboks.

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er noteret. Tak for dit tilskud til projektet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er enig med Christina og Fonne i det med pladsudnyttelsen.

Det er et godt foto med nødderne/frugterne, men det forvirrer, at fotoet forbliver på samme sted, når man scroller ned. Det gør det sværere at læse teksten, når den bevæger sig hen over fotoets dele.

På mange af siderne er der i venstre kolonne et foto af en pige, der holder hånden op til håret. Det er et rigtig godt foto, og jeg synes, at du skal bruge det på forsiden - fx på den plads, som de andre taler om.

Jeg vil foreslå dig at tilføje en side, hvor du fortæller, hvad arganolie er, og hvor olien kommer fra - er det nødder/frugter? Hvilket land kommer de fra, og hvordan udvindes olien?

I venstre kolonne står der mange steder: "Arganolie er personlig plejes Schweizerkniv". Jeg aner faktisk ikke, hvad en Schweizerkniv er - med mindre det er en rød lommekniv med et hvidt kors på. Men hvad mener du? At kniven er et universalinstrument eller hvad, og hvorfor sammenligningen?

Når man går ned i footeren og vælger Betingelser/Om os, kommer man ind på en side, hvor overskriften lyder "Hvem er vi" - der skal selvfølgelig stå "Om os", og neden under står er der en anden overskrift "Handelsbetingelser". Der skal selvfølgelig stå "Betingelser", eller osse skal ordene i footeren ændres. Der skal være konsistens mellem linktekst og overskrifter.

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poul.

Tak for feedback !

Under FAQ og "hvorfor er arganolier så godt" på forsiden kan man læse aaaalt om olierne. Og der bliver blogget hver dag. Så det er jeg meget opmærksom på.

Jeg kan godt høre at jeg må arbejde meget mere på forsidens overordnede struktur, inklusive billeddynamik/bevægelse.

Tak for feedback !

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

CMTrading:

Under FAQ og "hvorfor er arganolier så godt" på forsiden kan man læse aaaalt om olierne.

Okay, den havde jeg ikke lige set.

Var det så en ide med et link på forsiden, hvor der står noget med fx "Læs om arganolie" eller "Hvad er arganolie?" for at opfordre folk til at læse om det?

Tilmeldt 21. May 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Poul :

Det kan godt være jeg skulle overveje at implementere FAQ'en i den widget der ligger på forsiden med spørgsmålstegnet.

Jeg vil gerne have dig til at lave en vurdering af min hjemmeside via dit sommertilbud. 

Kan du give et tilbud på, hvad det skal koste at du giver optimeringsforslag til hele shoppen ?

Jeg har netop kigget på din hjemmeside, det er derfor jeg spørger til det :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CMTrading:
Derfor: Har du lyst til at give butikken en bedre chance for en god start, ved at ødelægge min fredag aften med 50-100 rettelser, så hører jeg meget gerne jeres altid skarpe kritik :)

Danmarks største indkøbsvogn Cool

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)