Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO/SEM partner søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO / SEM partner søges til en virksomhed i henrivende vækst. 

Vi er to unge iværksættere fra sydsjælland som søger en partner til at varetage markedsføring og driften på vores online del af forretningen. Vi arbejder i en branche hvor der er et behov, dermed skal vi ikke ud og skabe et behov hos kunden. Udover det bruger danskerne årligt 88 mia i dyrebranchen.

Lige nu er vi online med webshop i Danmark og Sverige også har vi en fysisk butik på Sjælland. Alt sammen kører i plus og har det gjort siden vores første åbningsdag. Vores mission er at skille os ud på de tilbehørs ting som vi forhandler til kæledyr.

Vi har interesse i en partner som har et stort gå-på-mod og som er interesseret i at drive vores online forretning i fællesskab med den daglige leder i butikken, du kan naturligvis arbejde hjemmefra, men er også velkommen til at sidde på vores kontor. I første omgang har vi interesse i at give en eventuel partner XX antal procent af vores webshop fortjeneste, med mulighed for at blive partner i hele virksomheden, hvis det viser sig at partneren går op i projektet og har den rigtige kick-ass atitude. Vores mission er at åbne en fysisk butik nummer to i start 2014.

Har det interesse så send mig gerne en PM! Jeg ser frem til at høre fra dig! :-)  

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er "henrivende vækst"?

Tilmeldt 14. Jun 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Remy, det er et rigtig godt spørgsmål - Det kommer an på hvordan man definerer det, men at gå ud af halvanden måned med et salg der ligger tæt op af 200.000 i de to første måneder, vil jeg definerer som 'henrivende vækst'. 

Men igen, det kommer helt an på hvordan man definerer det :-). 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt jer en e-mail. )

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)