Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Utroligt lav CTR - Hjælp?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 28
Fra  BEYXND Clothing Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har for nogle uger siden lavet siden http://fotostudiet.com/. Der kommer et fornuftigt antal besøgende hver dag - det svinger mellem 50-200 unikke besøgende dagligt, hvilket jeg synes er meget godt :-) 

Jeg har sat siden op med adsense, men jeg synes godt nok min CTR er lav. Den ligger i gennemsnit på 0,5%.. jeg vil gerne have nogle tips til at forøge den. 

Desuden har jeg fået nogle anmærkninger fra AdSense omkring crawlerfejl - at siden http://fotostudiet.com/ ikke findes. Hvordan kan dette problem løses? Det lyder jo tosset.

Ligeledes får jeg denne fejl: 

Jeg lavede i torsdags nogle tweaks, som betød at jeg fredag så enorme ændringer i mine stats. Min side RPM gik fra 1 kr til 70 kr, CPC fra 0,5 kr til 5 kr, og CTR fra 0,3% til 1,5%.. Dette gjorde mig selvfølgelig ekstatisk, men det varede ikke ved. Statsne fra i går var ligeså latterlige som de tidligere har været: 0,00% CTR, 0,06 CPC og 0.01 kr i RPM. Er dette bare naturen af AdSense, eller gør jeg noget helt forkert?

Som I nok kan læse breder der sig en vis frustration over disse tal.. Så alt hjælp bliver modtaget med kyshånd :)

På forhånd tak!

Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 28
Fra  BEYXND Clothing Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen AdSense-hajer der kan hjælpe? :-)

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Den bedste AdSense-placering, som jeg har prøvet, er øverst i hver artikel, en 336 X 280  - og så skal den "blende" med indholdet, sådan at teksten bevæger sig hele vejen rundt om reklamen (se evt. min side nedenfor, hvis det ikke giver mening det jeg skriver). Her har jeg i længere perioder haft over 10 % CTR.Det er også en fordel, hvis annoncens links har samme farve som alle de andre links på siden.

Dine crawler-fejl kan have mange årsager. Jeg fik også meldingen og fandt ud af, at jeg blokerede sider i min .htaccess.

Hvis Google vurderer, at sidehastigheden er for lav, kan det bl.a. skyldes billeder, som fylder for meget. Jeg tjekkede lige et par af dine billede, og det så ikke ud til, at de fyldte for meget.

Det er helt almindeligt med store udsving:)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)