Du er helt galt på den, hvis "kunden" du hentyder til er kunden i webshoppen, og ikke din kunde som driver webshoppen. Der er efterhånden lavet mange splittests af mobiloptimerede shops vs ikke-mobiloptimerede shops, og der er klart bedst konvertering når en shop er optimeret til mobil og ikke bare en nedskaleret udgave (eller en udgave der slet ikke virker ordentligt til mobil). Når alting bare skaleres ned er der jo ofte tekst der bliver så småt at det ikke er læsbart, billeder der er så små man ikke kan se dem osv. osv. Det er netop de ting man skal optimere til den mobile bruger, så mobiloplevelsen bliver så god som muligt. Det kan f.eks. være at hvor man normalt kører 4 kolonner med varer, der kører man 2 til mobil, og samtidig har man sørget for at tekster vises i en størrelse så de er læsbare uden zoom. Det gør at man ikke som bruger konstant skal sidde og zoome ud og ind, for at læse om produkterne og bestille. Og lige så vigtigt er betalingsflowet. Her er det enormt vigtigt at felter er store og tydelige, så man ikke skal sidde og zoome ind og ud for at komme igennem. For de kunder der har pengepungen helt oppe af lommen, skal det være så nemt som muligt at lægge ordren, og det er det sjældent med en nedskaleret version. |
Hej
Måske du lige skulle justere title tags ?
Jeg mener lige nu står der noget i retning af: Forsiden - Printmore.dk ....
Jeg tror ikke der er mange der bruger det i søgninger efter printer patroner ?