Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domænenavn

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres meninger om følgende.

Overvejer hvilket domænenavn, jeg skal bruge til min virksomhed. Den lange, der har hele navnet i sig på 10 karakterer + .dk eller den korte variant på 4 karakterer + .dk.

Man kan vel sammenligne det lidt med ekstrabladet.dk kontra eb.dk.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge det fulde domæne som hoveddomæne, men så få forkortelsen som en subdomæne tror jeg det hedder, så hvis man skriver eb.dk kommer man stadig ind på din side og der står ekstrabladet.dk istedet.

Vh Victor

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
Jeg ville vælge den lange, HVIS det får mig som potentiel kunde til bedre at huske din shop.

Synes faktisk nogle gange, det kan være bøvlet at huske forkortelserne, og de siger ofte ikke så meget om produktet.

Held og lykke

Vh
Ditte
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil lige pointere at jeg ejer begge domæner, og det domæne der ikke bliver "hoveddomæne" selvfølgelig vil sende brugeren videre til hoveddomænet.

Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 316
Fra  Genius WebDesign Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvis det lange domæne-navn indeholder et eller flere af de søgeord du gerne vil satse på mht. SEO, så vil det klart være smartest at vælge det lange.

Hvis det derimod ikke indeholder nogle værdifulde søgeord skal du kun vælge det lange frem for det korte hvis det, som en anden har været inde på, i højere grad gør at kunderne husker/genkender siden.


Side 1 ud af 1 (5 indlæg)