Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts med all-over print

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino-folk

Mig og nogle venner, søger en producent som kan trykke/printe t-shirts med all-over print (tjek billedet). Det ville også være rart hvis producenten kunne sy labels i nakken på tøjet. Jeg håber at der er nogle hjælpsomme producenter ude bag skærmene. 
Fortsat god sommer til alle derude!

De Bedste Hilsner
Kristian Højland 

 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian,

Det kan vi godt - men der er bare lige det i det - at det er antallet det kommer an på... hvor mange havde du tænkt dig der skulle laves OG i hvor mange forskellige størrelser!

/Mortej

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, det lyder super!

Jeg ved at mange producenter kræver et minimums oplæg på 100 stk, men vi ville virkelig gerne at det kunne være 50 stk, og jeg tror det ville dreje sig om cirka 3 forskellige størrelser. Laver i tøjet i polyester eller bomuld?

De bedste hilsner
Kristian Højland
 

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kristian,

Sorry - men så små oplag tror jeg ikke mulige at lave med det design.. jeg tror at du enten skal regne med at designet skal tilpasses de muligheder, som kan lade sig gøre at trykke på en allerede produceret t-shirt eller skrue forventningerne rigtig meget op.. Vi skal over 5.000 i samlet oplag (fordelt på størrelser) for overhovedet at gå igang med t-shirts, som skal trykkes INDEN de skal syes!

/Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Morten 

Det er jeg da ked af at høre, men jeg ved at det er muligt at få produceret et antal mindre en 5000. Men jeres metode lyder rigtig god!

/Kristian Højland 

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian 

Jeg vil gerne byde på opgaven , men send mig lige en mail på rb@sport-direct.dk , så kigger jeg på det 

Vh Rudi 

Tilmeldt 16. May 13
Indlæg ialt: 28
Fra  BEYXND Clothing Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ikke vil op i høje antal enheder, kan sider som Jakprints gøre det for dig. De printer ned til 1 stk af hvert design :-) Det koster selvfølgelig en bondegård, men ved 20 stk. e.l. kan man få en acceptabel avance, da disse trøjer jo ofte bliver solgt til en latterlig pris. 

Off topic vil jeg råde dig til at få en designer til at kigge lidt bedre på dit print. Roserne i bunden ser ud til at de ikke er sat ind og fritlagt ordentligt :-) Kan godt hjælpe dig, hvis det har interesse.

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det desing du fremviser kan nu altså godt laves i dk uden de store problemer :) men det bliver lidt dyrt pr t-shirt alt efter hvor mange stk du skal bruge ? 

De kan som det skrivet laves som print men hvis det er "mange" stk lad os sige 100 stk vil det nok ikke kunne betalt sig at lave dem med dtg print hverken hvis man ser på pris eller kvalitet. 

Det tryk af roserne vil jo klart nok være det dyreste at lave. Bare opstart til tryk er hos os 250 kr pr farve og et tryk som dette skal mindst trykkes i 6 farver for at få en go dybde i motivet dvs 1500 kr i opstart til tryk som jo er 15 kr pr t-shirt ved eks 100 stk og det er en del når man skal sælge dem vider 

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)