Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god iværksætter der video-blogger?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:

Daniel Poulsen:

Mathias Dahl Nielsen:
og jeg vil ikke være så erfaren.

Du skal vel starte et sted, right? Hvordan vil du ellers få erfaring? Du kan se alle de videoer, læse alle de bøger o.s.v. du vil, men intet slår erfaringen og lektierne der kommer ved at prøve selv! :)

Selvfølgelig skal der handles, Daniel.

Men hvis Mathias kan skyde genvej ved at se videoer med iværksættere, der har fejlet og derfra opnået succes, så kan jeg bestemt ikke se, hvorfor han ikke skulle gøre det.



Jeg tror du har misforstået mig. Jeg mener ikke at han skal springe videoerne over, jeg mente mere at intet slår den erfaring man selv får ved at prøve sig frem. Men det er jo en individuel ting, og også bare et råd. Jeg lærte personligt meget af bare at springe ud i det, og lære i takt med at opgaverne kom :)

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Poulsen:

Casper Lohse:

Daniel Poulsen:

Mathias Dahl Nielsen:
og jeg vil ikke være så erfaren.

Du skal vel starte et sted, right? Hvordan vil du ellers få erfaring? Du kan se alle de videoer, læse alle de bøger o.s.v. du vil, men intet slår erfaringen og lektierne der kommer ved at prøve selv! :)

Selvfølgelig skal der handles, Daniel.

Men hvis Mathias kan skyde genvej ved at se videoer med iværksættere, der har fejlet og derfra opnået succes, så kan jeg bestemt ikke se, hvorfor han ikke skulle gøre det.



Jeg tror du har misforstået mig. Jeg mener ikke at han skal springe videoerne over, jeg mente mere at intet slår den erfaring man selv får ved at prøve sig frem. Men det er jo en individuel ting, og også bare et råd. Jeg lærte personligt meget af bare at springe ud i det, og lære i takt med at opgaverne kom :)

Så er vi helt enige :)

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Som Casper, så perfekt skriver det, så handler det for mig om at få erfaring fra andre iværksættere, som har lavet fejl og fået succes. På den måde finder jeg ud af hvad man skal passe på, og hvad man kan gøre godt i sin virksomhed. Så slipper jeg for at startei et firma, og begå de samme fejl.

Mvh
Mathias
Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget amerikansk, men synes alligevel der engang imellem kommer et guldkorn eller to fra: GoDaddy's grundlægger

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)