Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er der dømt Brainstorm

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alle.

Jeg sidder med en kæmpe lyst til at starte en mindre virksomhed.

Jeg har besluttet at det skal være en webshop, men da jeg ikke har det store kapital ville jeg høre om nogle gode ideer til hvad der ville være forholdvist billigt at købe ind i store mængder, men som der også er interesse for.

Alt hvad der hedder webhotel og webshop er der styr på.

jeg skal bare bruge noget at sælge og så er jeg sådan set køreklar :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

aheju:
jeg skal bare bruge noget at sælge og så er jeg sådan set køreklar :)
Åh, Herre Gud da, ikke andet?
aheju:
ville jeg høre om nogle gode ideer til hvad der ville være forholdvist billigt at købe ind i store mængder, men som der også er interesse for.
Varm luft?
aheju:
Brainstorm
Betyder det "Hjerneblæst"? Er du helt tom for ideer? Er der ikke eet eller andet der får din puls til at sige bare en anelse?

Undskyld ... jeg kunne ikke dy mig Skype-Giggle

Tilmeldt 16. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ville nok være en idé, at finde noget som du ved bare en anelse om.
Du skal tænke på, at når det er dig som er sælgeren. Så går køber ud fra at du er "eksperten" på området. Om det så lys til en fødselsdags lagkage, eller om det er bil du vil sælge, er sådan set underordnet.
Er der ikke et eller andet som du før har beskæftiget dig med, eller har læst/hørt noget om, og som du samtidig synes har været bare en lille bitte smule spændene ? 

Ellers kan du jo bare gå ud i postkassen og finde en reklame, slå op på en tilfældig side, sætte din finger et tilfældigt sted, og så har du en ting du kan sælge.




Andreas 

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne f.eks skrive dropshippinggoogle, eller søge efter det her inde, ved debatten har været oppe rigtig mange gange.

Lige hvordan dropshipping fungere ved jeg ikke, men der er sikkert mange her inde der kan svare på det :)

Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kendte slet ikke til udtrykket dropshipping.. jeg takker mange gange det var lige det jeg manglede for at komme igang:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jan 13
Indlæg ialt: 67
Fra  UP-ON GROUP Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

det var da så lidt =)

held og lykke

Tilmeldt 29. Jun 13
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej trådstarter

Du skriver at du leder efter en idé til en webshop, hvor du ikke vil have særlig mange penge til rådighed. Så skriver du at det skal være noget der billigt at købe ind i store mængder. Jeg kan fortælle dig at INTET er billigt at købe ind i store mængder. Men nu ved jeg ikke hvad dit budget og hvor mange produkter du mener. Du skal gå efter noget du har interesse for, og noget du brænder for at lave. For har du en masse energi til at begynde og det er noget du brænder for, så kan jeg også fortælle dig at du nok skal få succes engang.

 

Mvh

Mathias

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 13
Indlæg ialt: 11
Fra  www.Tændstik.dk/ Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mathias Dahl Nielsen:
Jeg kan fortælle dig at INTET er billigt at købe ind i store mængder. Men nu ved jeg ikke hvad dit budget og hvor mange produkter du mener. Du skal gå efter noget du har interesse for, og noget du brænder for at lave. For har du en masse energi til at begynde og det er noget du brænder for, så kan jeg også fortælle dig at du nok skal få succes engang.

Mathias, jeg tror du har misforstået konceptet at købe "billigt" ind i store mængder. Lad os sige at du køber et æble til 5kr. fra din leverandør, fordi du har en kunde der gerne vil købe det æble du sælger for 7kr. det er samme æble, men du får det til indkøbspris så du ender med at have et overskud på 2kr. Lad os så sige han har 500 kunder der er vilde efter hans æbler, og alle vil have et. Hvis han så kontakter leverandøren og forhandler lidt frem og tilbage, gives der ofte mængde rabat, da han skal have et større parti hjem, så han måske kan købe æblerne til 3kr. stykket i stedet. Det kan godt være han skal betale 1500kr. for æblerne, men det er "billigere" end at skulle købe dem enkelt hver gang en kunde henvender sig til dig for at købe en.

hjemmesider som Newfrog.com og dx.com kan du købe alverdens gejl til billige penge, og under produkterne står der allerede udregnet hvor meget rabat du får hvis du køber 50, eller 100 hjem, så han får det til billigere penge.

OTP: Som tidligere nævnt kan du tage et kig på newfrog.com og dx.com og se om der er noget der falder i din smag, de har alverdens ting og sager, til forholdsvis lave priser, også selv hvis du medregner told osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at starte en virksomhed uden et basisgrundlag og et overfladisk produkt. Det du sælger skal efter sigende være noget du selv tror 100% på. Det skal være et produkt, som kan vække efterspørgsel blandt befolkningen. Men der er mange faktorer der spiller ind over, og det er op til dig selv at vurdere, om du kan få noget ud af det. Selvfølgelig med rådgivning fra andre, hvis det er nødvendigt.
Men det er jo selve virksomhedsidéen, virksomhedsproduktet, konceptet mm. som grundlægger virksomheden. Men som Aron H.R Jensen benævner ovenstående, så er dropshipping et godt alternativ, hvis man ikke har det tilpasselige kapital, eller hvis man bare ikke har nok erfaring med andet :-)
Men jeg ønsker dig held og lykke! :-)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)