Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop grundlæggende viden

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg er en frisk fyr på 23 år, som ønsker lidt hjælp :)

Jeg er helt ny på webshop området, og ønsker hjælp til hvordan man kommer igang og undgår begynder fejl!

Har planer om at betale OnlineBrand for at lave webshoppen i magento. Der vil de lave den efter mit ønske, og hjælpe med at undervise i det program.

Ville gerne have hjælp til følgende:

- Få styr på ordre program, og håndtering af dette. (hvilket bruger man)

- Få styr på begreber

- Tips og tricks til at undgå begynder fejl

- Gode råd til markedsføring

- Hvordan starter man fra bunden af og hvordan kommer man igang

- En masse andet :)

Håber der er nogen der vil sætte et par timer af til at hjælpe mig, og evt. vise hvordan de gør med deres egen webshop.

Jeg kan hjælpe dig i dagligdagen med nogle "normale" opgaver, gratis hvis det har interesse. 

Jeg bor i storkøbenhavn :)

Vh.

Stefan :) 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt info omkring selve din shop og produkter tror jeg kunne hjælpe en del.

- Snakker vi om at du skal have styr på 100 forskellige produkter grupper, eller kun 2 produkter ?

- Kan du måske finde en leverandør og lave dropshipping, så er det måske der man kunne hjælpe med at finde info.

- Når du siger styr på begreber, er det så nogle bestemt du er faldet over og ønsker forklaring på ?

- Hvis du selv skal stå for at sprede budskabet syntes jeg allerede nu man kunne begynde sætte sig ind i fx at lave en Facebook side til shoppen. Begynde at læse omkring søgeoptimering, og få en god placering på google, her kan ligge rigtig mange timer.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

- Skal have en 30-50 forskellige produkter. (koster ikke det store, så dropshipping bliver ikke nødvendigt)

- Nej der er ikke specifikke begreber jeg er faldet over endnu. (ellers må jeg google det)

Tænker mere hele processen fra når shoppen er færdig, hvordan man behandler ordre i et ordresystem osv..

Har kun erfaring med fysisk butik.. 

Takker :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)