Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping vs Importør (EU)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ved jeg ikke om man kan, du skal tænke på at salget ikke kommer af sig selv - jeg har valgt at investere de fleste at de tjente penge på videre udvikling af shopperne.

Spørgsmålet er også vil du kunne tjene en månedsløn ved at kører en almindelig webshop med lager? Det er jeg ikke sikker på

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Men der er vel flere penge i alm. Webshop med lager end i dropshipping..

Ved dropshipping får du kan en % del af salget, hvorimod man ved alm. Webshop for 100%.. Man har self ikke de store navne i sin webshop med lager, og man skal selv sørge for en masse..

Hvis du tvivler på at man kan tjene en månedsløn på en webshop med lager, hvorfor gør mange det så?

Ved godt man ikke har en chef over sig osv..

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 551
Fra  HD Trading Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Dropshipping er for mig kun leverings modellen - jeg køber en vare hos leverandøren og sælger den videre til kunder - aftalen med leverandøren er så at de sender varerne direkte til kunden på vegne af mig.

Fortjensten er altid forskellen mellem købs og salgspris, forskellen kan være nogle %'er mellem lager og drop.

Det at åbne en webshop skaber ikke noget salg, det er først når du arbejder med SEO og Adwords du skaber trafik på siden.

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)