Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Makker til dating site?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

nogle der har lyst til at udvikle et godt alternativ sammen helt fra bunden?  

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere været indehaver af en dating side, og med mindre du har en VIRKELIG god ide samt rigeligt med midler (tid/penge/knowhow) er det ekstremt op af bakke.. Markedet er i den grad mættet :)

Men skriv gerne lidt mere om hvad du har i tankerne, så kan jeg da om ikke andet evt. levere lidt sparring :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, tak for indspark - du bekræfter hvad jeg allerede fornemmer, ud fra alle de mange mange indlæg om dating herinde - hvis jeg skal lave noget vil jeg kun hvis jeg kan tilføje noget nyt der kan sætte gang i mødet mellem mennesker - og der er da en del muligheder jeg ikke har set før som kunne twiste det i retning af forbedringer for match.

vh Thomas

ps du har slået post fra

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. Match funktioner er det efterhånden noget alle dating sider har, men intet af det virker bare tilnærmelsesvis efter hensigten.. Har dog hørt godt om www.matchaffinity.com - Problemet med den slags er dels at kærlighed jo er en underlig størrelse som det er utrolig svært at kvantificere og smide i en algoritme, og samtidig kræver de bedre løsninger typisk at brugeren skal svare på hundredevis af spørgsmål. - Det gider de færreste og så er man lige vidt :)

Vi nåede rimelig langt med vores side. - Var oppe på 35.000 registrerede brugere, som vi kunne sende nyhedsbrev til m.m. - Havde lidt over 1000 unikke login om dagen, et stykke over en million sidevisninger om måneden, og en første plads på google på søgeordet "Gratis dating" samt en anden plads på ordet "dating" - Og alligevel stagnerede vi der...

I dag ved jeg lidt mere og ville sikkert have kunne gøre det bedre, og må indrømme at jeg også nogle gange har svært ved at slippe tanken om at tage det op igen, da jeg netop er ved at have en rigtig god ide til hvordan man kunne drive det til en succes - blot mangler jeg resourcer i form af både tid, penge og kompetencer.

Iøvrigt tak for tippet om beskeder.. Det anede jeg ikke man aktivt skulle slå til..

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

kan høre du har lagt al dit hjerteblod i det, ærgerligt det ikke var nok! men du må være blevet utrolig erfaren lige indenfor dette område og jeg tror man skal fejle nogle gange før man slår igennem, al den viden du kan føre til det næste projekt er det der skaffer dig foran konkurrenterne :)

Med hensyn til match og algoritmer er det der jeg vil hjælpe oddsene lidt på vej med mine ideer - nogle gange skal man gå omveje for at komme til målet og måske kan et dating site fungere bedre ved at tilbyde noget andet som typisk er der hvor folk finder sammen i det daglige :) og så et lille spark bagi :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vores dating side er helt sikkert den jeg har lagt mest tid og energi i, og den vi kom længst med. Er flere år siden jeg forlod firmaet, men føler stadig lidt i dag at det er min side :D

Hvis du har nogle konkrete ideer hører jeg meget gerne i en PM - om ikke andet så bare for at brainstorme lidt, det er altid sjovt :)

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Husk på at selvom du twister konceptet, og faktisk kommer op med en revolution indenfor dating markedet, så er det ikke sikkert at folk nogensinde vil opdage det, simpelthen fordi markedet som I begge taler om er mættet i en sådan grad at folk søger mod de større sider.

Det bliver jo nok også sværere og sværere at få folk til at prøve nye datingsider fordi mange har prøver både gode og dårlige sider, og efterhånden har lært at siderne skal have en hvis brugermængde før de er interessante.

Så jeg ville måske overveje om dine tanker kan bruges på et helt andet marked. Kan dine tanker bruges i forhold til virksomheder, eller til at matche virksomheder og private? Eller hvordan kan det eventuelt bruges på et marked der ikke er helt så giftigt som det du er på vej ud i, for som sagt, selv gode ideer og det bedste produkt er næppe nok til at få siden gjort populær.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Rasmus, tak for svar - tror det er en vigtig betragtning du kommer med der - tror det er smart at kigge  andre områder :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Markedet for dating sites er pænt mættet, men man skal aldrig stoppe på en god idé. Dog når det er så mættet skal du gøre det af interesse og ikke for pengene.

Jeg må også tilstå at jeg tit hat tænkt på at lave et dating-site, dog mest for den tekniske udfordring :)

Fra Nørresundby
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen
Peter Olesen

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)