Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Agenter og produktionsfabrikker i kina søges til tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 03:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg står og har startet eget tøjbrand søger jeg nogle ideer til produktionsfabrikker og agenter i Kina.

Jeg har indtil nu fået tøjet produceret her i danmark da jeg kender en syerske, men jeg synes det bliver for dyrt, nu da jeg skal have lidt større produktioner end hidtil.
Jeg har søgt både her på Amino og rundt på internettet og jeg synes Kina er det land der får flest thumbs up hos folk.
Derfor vil jeg høre om der er nogle som kender nogle gode produktionsfabrikker i Kina som leverer mindre portioner tøj, da jeg stadig mere eller mindre er i opstartsfasen.
Gerne også om der er nogle som kender til agenter i Kina, som står for forhandlinger, kvalitetstjek osv, da jeg ikke har mulighed for at tage til kina selv af flere omgange.

Håber nogle kan hjælpe.

- Fia

Tilmeldt 24. Jul 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :

er der ikke nogen som har nogle ideer til det? :)

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Fia

Hvis det kun er meget små oplæg det gælder er der ikke den store besparrelse i Kina. Måske det er en bedre ide at finde polske eller tyrkiske systuer der kan håndtere de små oplæg indtil du har en vis mængde på dine bestillinger. Det vil jeg klart anbefale.

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Fra skype: thomasdalby
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 06:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Fia

Jeg kender 2 fabrikanter der godt kan lage mindre produktioner, send mig en email på tsdalby@gmail.com

så giver jeg dig den direkte kontakt til dem, de snakker udemærket engelsk.

så kan du jo selv vurdere om den totale leverede pris are fordelagtig eller ej.

Thomas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)