Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger creme og andre hud produkter godt?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kunne godt tænke mig at høre om der er nogen der ved om creme og andre hud produkter sælger godt på nettet??
Det er ikke et kendt mærke jeg vil sælge, men har fundet en leverandør med lækre sager og med mineraler fra det døde hav, hvilket også gøre det lidt eksklusivt.

Hvad synes/tror i??

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen der har en kommentar til dette?

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 22. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du sælger cremer eller andre hud produkter på nettet, er det lidt ligesom parfume. Kunderne har ikke mulighed for at 'lugte' eller teste produktet før de køber det. Altså kan det være svært at sælge relativt ukendte hudprodukter på nettet. Hvis du har mulighed for at have et par af de 'sikre' produkter som folk allerede har skabt en præference til, skulle det nok kunne sælge. :-)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det sælger fint - hvis du bruger penge på en ordentlig shop og ikke mindst har 100% fokus på SEO og Adwords ;)

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er nemlig også det jeg tænker, men hvis nu man får god nok reklame for det, så bliver folk jo interesseret. Tænker på de der "Black mask" hvor kendte blogger har givet reklame for dem og pludselig er alle unge interesseret i dem.

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Cillebb:

Jamen det er nemlig også det jeg tænker, men hvis nu man får god nok reklame for det, så bliver folk jo interesseret. Tænker på de der "Black mask" hvor kendte blogger har givet reklame for dem og pludselig er alle unge interesseret i dem.

Hej Cille.

Du kan ikke helt sammenligne black mask og de cremer. Black mask går ind og løser et konkret problem som 99% af alle unge døjer med (hudorme, urenheder, bumser mv.). Creme er jo mere en slags pleje af huden, som langt færre unge går op i.

Du kan sagtens sælge cremer mv. online, men det var ikke et marked jeg ville kaste mig ind i. Også selvom dine produkter er eksklusive mv. Der er så mange der har forsøgt, men jeg har aldrig rigtig se det lykkedes for nogle.

Hvis jeg var dig, ville jeg hellere satse på Black Mask-målgruppen, og finde andre produkter, der passer til de unge. SÅ kan du sælge :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)