Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning til webshop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at oprette en ny frimærke webshop, hvor danske kunder vil udgøre ca 10%

Jeg har tænkt mig at bruge Paypal, men bør jeg have et alternativ til Paypal, og så fald hvilken skal det så være?

Hilsen
Søren 

Fra Fredericia
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 167
Fra  PlusConcept Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læser lige med her... Smile

//Henrik Eriksen - PlusConcept

Salg. Promotion. Event. Marketing.

Fra Taastrup
Tilmeldt 27. Mar 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Et ord: Ewire.

Flere ord: Medmindre du er villig til at betale flere tusind kroner for nets godkendelse og en leverandør som fx Epay, der kan hoste din betalingsløsning, burde du vælge Ewire. Det koster, så vidt jeg husker 400 kr. for oprettelse og ellers betaler du kun pr. transaktion, ligesom hos Epay og alle de andre betalingsudbydere.

Vil du gerne forbedre konverteringsraten på din webshop? Så besøg http://nickyjohn.dk/ og få en grundig gennemgang af din webshop.

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 61
Fra  Oilart.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Er Ewire ikke kun til nordiske kort?
Hvis det er til alle internationale, så vil jeg også anbefale ewire, som vi selv bruger.
Ewire har den fordel at man kun betaler et oprettelsesgebyr, derefter skal man kun betale per transaktion.

Hvis ikke, så vil jeg sige Quickpay, eller Epay. 
De har dog begge månedlige gebyrer på henholdvis 150 og 200 pr måned, og du skal have indløsningsaftale for at benytte disse to. 

 Oilart.dk -Super flotte abstrakte malerier

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolas Goth:
Er Ewire ikke kun til nordiske kort?

Nej, Ewire er også til VISA, Mastercard, Maestro etc. 

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Retro Media:
Nej, Ewire er også til VISA, Mastercard, Maestro etc.

men hvorfor skulle udenlandske brugere bruge Ewire frem for Paypal!

Jeg havde mere tænkt på Skrill eller Google, men det giver måske ikke mening når jeg allerede har Paypal.

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Dét kan jeg desværre ikke svare på - De udenlandske kunder, vil nok foretrække Paypal. Mens en del af de danske, måske ville foretrække Ewire. 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Har lige fået dankort på siden. Og har valgt quickpay efter en del læsning på nettet. Og Som indløser nets. Og de skulle have 250kr i oprettelse og årligt abonnement på 1000kr. Og quickpay 150kr pr måned. Så det bliver ca 240kr pr måned at modtage dankort/ visa dankort på ens side. Og mener det er omkring 84% der betaler med alm. Dankort i Danmark når de handler på nettet..
Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 07:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Ewire, som tager imod alle gængse betalingskort. Oprettelse koster 395,- og der er ingen abonnement som skal betales hver måned, i stedet er der et gebyr pr transaktion. Ewire tager også som de eneste imod alm. dankort, uden man skal have en dyr NETS aftale.

Fra Klarup
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 124
Fra  HS Gruppen Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man bruger ewire som betalingsløsning i en webshop skal kunden så ikke oprette en ewire konto for at kunne betale? eller er det noget jeg har misforstået

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)