Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moralsk dilemma.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person
Fik lige lyst til at høre folks holdning til det at udføre arbejde for en virksomhed eller et produkt, man overordnet set ikke kan stå inde for moralsk.

Jeg arbejder som webudvikler og har oplevet en kunde, der ville have mig til at bygge et dating site, fortælle at han havde tænkt sig at start med 500 fake profiler, for ligesom at sparke det hele i gang. - Han havde allerede købt profilerne via en online service, og var gået i gang med at ovesætte profiltekster til dansk.

Jeg kunne egentlig godt bruge opgaven på det tidspunkt men endte med at takke nej. - Tror jeg lidt er kommet til en erkendelsa af at man bliver det man gør, og nogle ting skal man bare lade være med at gøre eller være en del af…

Er samtidig et meget rationelt menneske der ikke har meget til overs for det alternative eller religiøse, og har tit spekuleret over hvordan jeg skulle reagere hvis sådanne henvendte sig.. Er ikke sikker på jeg ville have lyst til at hjælpe Jehovas Vidner til større success...

Hvad tænker i og hvor går jeres grænser? - Er det strictly business eller?
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, du valgte rigtigt. Jeg kunne aldrig selv finde på at arbejde på et projekt, jeg ikke ville kunne stå inde for. I øvrigt er jeg sikker på at mit arbejde på projektet ville blive noget skrammel, hvis jeg ikke var "in the zone" så at sige.

Religiøse projekter holder jeg mig fra. Primært fordi jeg ikke vil associeres med religion af nogen art.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har handlet korrekt efter min overbevising.