Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der vil tjekke min webshop ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 Jeg har et meget stort problem synes jeg selv. Jeg er ikke helt tilfreds med min webshop. Nogen der vil kigge på www.tinydreams.dk og sige deres ærlige mening om den. Noget der måske kunne gøre den bedre eller mere original at se på. Bare klø på. Jeg vil gerne høre ærlige meninger som jeg kan bruge til noget. Det kan også være at jeg bare selv er for kritisk. Jeg er åben for både ris og ros og gerne forslag til hvad der evt. kunne gøres.

Mit største problem er nok mine billeder af tøjet, som jeg selv tager billeder af. Nogen der har forslag til hvordan de kan blive bedre og mere ens ? Evt. forslag til gode programmer eller andet der kunne gøre dem mere originale ?

 Håber på god respons.

Annette.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Annette

Det første jeg lagde mærke til da jeg kom ind på din webshop var et pænt stort banner med en tekst nedenunder - jeg var lidt i tvivl om jeg blev viderediregeret til en anden side eller om jeg skulle trykke på banneret.

Først efter "lidt tid" fandt jeg ud af at selve webshoppen var nedenunder, og at det banner tager hele udsigten på alle sider - det er synd for det vigtigste for dine kunder er vel din webshop og dine varer.

Derfor vil jeg - hvis jeg var dig - klart kikke nærmere på hvordan du kan integrere banneret bedre, så man som kunde ser mest muligt af din webshop når man kommer ind på siden.

Bare lige et hurtigt forslag

De bedste hilsner

Tilmeldt 29. Aug 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Birgit.

1000 tak for din respons. Det betyder rigtig meget at få en ærlig mening. Og helt ærlig, så synes jeg også at der er noget ved toppen af siden, som ikke skal være som det er. Men du ved, man sidder med det hver dag, og til sidst kan man ikke se noget andet en farver... S.. Men tak for din respons. Jeg vil kigge på det med det samme.

 Mange hilsner

Annette

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tinydreams.

 Hvis jeg var dig, ville jeg gøre skriften en del mindre og det samme med det store billede og boks til højre.

 Sørg for at få præsenteret så mange varer som muligt på forsiden uden at besøgende skal scrolle ned :-)

 :-)

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)