Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

heey

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Ork ja. Se alle dem der tuder efter en pingvin update. De har med garanti lavet et utal af linkbyttes. Og Googles web-spam opfanger et mønster i linkbuilding som er unaturligt, også straffer de.

Og da du ikke svarer på spørgsmålet går jeg ud fra at du aldrig har mødt en det er sket for men bare gætter igen. Så vi må konkludere at det svarer til at vinde i lotto, at det sker for trådstarter. Så lad os da straks advare alle andre mod at gøre den slags nu det er så farligt Big Smile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Michael, vi prøver jo ikke at gøre noget ondt, vi prøver bare at hjælpe ham. Jeg har set det samme indlæg fra ham nu mange gange, og han har med garanti fået mange henvendelser. Det betyder han begynder at skabe et mønster, som vil slå ham hårdt bagi, i fremtiden. 

Det er blot gode råd, intet andet :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Internexus:
Michael, vi prøver jo ikke at gøre noget ondt, vi prøver bare at hjælpe ham

Emil, hysteri har aldrig hjulpet nogen.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:
Og chancen for at en fra Google læser med her og derefter finder hans side og så straffer den.

Mikkel deMib har skrevet et udmærket, og kort, blogindlæg om emnet: kunsten at røve en bank

Og Google er sandsynligvis ikke blevet dårligere til at spotte den slags, siden det indlæg blev skrevet. Det er bare en formodning, men jeg gætter på at de også udvikler deres metoder til at stoppe manipulation ef søgeresultaterne.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg syntes folk er utrolig moralske i den her tråd om hvad man må og ikke må i forhold til Googles retningslinjer.

Syntes ikke der er nogen der bliver sablet ned på samme måde når de tilbyder linkbulding pakker som eksempelvis i Halfdan's signatur hvilket om muligt er lige så meget imod Googles retningslinjer.

Der er ikke noget galt i at tage det her men ja lad vær med at skrive jeres domænenavne i offentlig rum da de bliver opdaget.

Personligt ser jeg ikke meget ide i at bytte links hvis 2 sider begge linker til hinanden så ryger hele fidusen lidt.

/Lars

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

larsuth:
Jeg syntes folk er utrolig moralske i den her tråd om hvad man må og ikke må i forhold til Googles retningslinjer.

Det kan jeg ikke få øje på. Det eneste jeg ser er en høflig påmindelse om at Google også "læser med" på Amino, og at det derfor måske ikke er så hensigtsmæssigt at udbasunere at man søger nogen der vil være med til at manipulere sig til bedre resultater.

Jeg opfatter det som et godt råd, men sådan kan man jo læse tingene så forskelligt Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cap'n Halfdan Timm:
At bytte links er imod Googles retningslinjer.


Hvor står der at nogen bytter links i tråden?

Nysgerrig! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

igang,

Jeg tager nok fejl og læste det anderledes jeg var nok for hurtig på tasterne :).

Hvis man ser på det rent teknisk så er der jo lige så stor risiko for at bruge nogen af de linkpakker der er rundt omkring da google hurtigt ser et mønster hvis konsulenten bruger de samme domæner til at linke til deres kunder fra.. :)

@John, Trådstarter har lige slettet indholdet i sin første post derfor kan du ikke se det :)

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:

Hvor står der at nogen bytter links i tråden?

Nysgerrig! 

Det er blevet redigeret - du var ikke hurtig nok til at se det oprindelige indlæg.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

larsuth:
@John, Trådstarter har lige slettet indholdet

Tak for hurtigt svar! 

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)