Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhost til Magento shop + 5-10 små hjemmesider

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg skal skifte webhost og er på jagt efter inspiration til mit nye valg. Kravet er at den skal kunne trække en mindre Magento shop (med ca. 30-50 besøgende om dagen) og desuden 5-10 separate hjemmesider med hver sit domæne.

Jeg har tidligere haft en Cloud baseret løsning, men må erkende at jeg ikke er dygtig nok teknisk til at administrere det - så jeg har brug for en god løsning, der er kraftig nok til at trække Magento, og nem nok til at jeg kan styre det.

Jeg har brugt Cloud serveren fra Meebox og er generelt meget meget tilfreds med deres service, så mit umiddelbare valg er en af deres Pro hotel løsninger. Jeg havde desuden kig på magentohotel.dk, men dér kan jeg ikke have andet end selve magento-shoppen liggende.

Jeg vil foretrække cPanel og går ud fra at det er at foretrække at det er en dansk webhost i forhold til SEO og svartider?

På forhånd tak :)

Hilsen Jesper 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Cloud løsning lyder også som lige i overkanten til de sider du har, ved selffølig ikke hvad det er for 10 små sider.

Efter som du ikke har flere besøgene på din webshop og de andre sider også er små, kan du nemt nøjes med en et billigt webhotel, eksempelvis Webhotel 2, så har dig også mulighed for at udvide med flere sider på samme webhotel uden problemer.

Men self vil et pro webhotel være det bedste da der er ikke så mange bruger per server, der ved mindre chance for DDOS og mulighed for dårlig load tid. Pro webhoteller kører også med Litespeed, så siden loader en del hurtigere :)

Men husk at bruge rabatkoder så du kan få webhoteller billigere :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Tak for svaret! :)

Rabatkoder? det lyder spændende? :)

Jeg vil gerne give mer-prisen for et Pro hotel i bytte for bedre performance på Magento og den større driftsikkerhed. Det vil stadig være billigere for mig end den cloud løsning jeg kører med nu.

Hilsen Jesper 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har Powerhosting og Mangetohotel og er meget tilfredse. De er hjælpsomme og hurtige, og vi har endnu ikke oplevet nogen problemer med dem.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå du bestiller kan du skrive en Promotion Code, på den måde få op til 20% rabat på dit webhotel.

Du kan eksempel skrive rabat2013 og få 20% :)

Det er også forståligt nok, træls hvis man pluslig har dårlige load tid, eller er helt nede på grund af ddos, ja man få en del bedre performance :)

Jep :) Cloud løsning er også lidt over kill hvis man ikke har en som kan holde øje med den og har styr på det :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Nov 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Eagle Media ApS Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Promotion Code Virker hvis ikke for eksterne bruger som du er efter som du har cloud løsning.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Lindhardt:
Jeg vil foretrække cPanel og går ud fra at det er at foretrække at det er en dansk webhost i forhold til SEO og svartider?

Vil plesk være et alternativ ?

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Lindhardt:

Hej med jer,

Jeg skal skifte webhost og er på jagt efter inspiration til mit nye valg. Kravet er at den skal kunne trække en mindre Magento shop (med ca. 30-50 besøgende om dagen) og desuden 5-10 separate hjemmesider med hver sit domæne.

Jeg har tidligere haft en Cloud baseret løsning, men må erkende at jeg ikke er dygtig nok teknisk til at administrere det - så jeg har brug for en god løsning, der er kraftig nok til at trække Magento, og nem nok til at jeg kan styre det.

Jeg har brugt Cloud serveren fra Meebox og er generelt meget meget tilfreds med deres service, så mit umiddelbare valg er en af deres Pro hotel løsninger. Jeg havde desuden kig på magentohotel.dk, men dér kan jeg ikke have andet end selve magento-shoppen liggende.

Jeg vil foretrække cPanel og går ud fra at det er at foretrække at det er en dansk webhost i forhold til SEO og svartider?

På forhånd tak :)

Hilsen Jesper 

Hej Jesper

Jeg vil helt klart anbefale Meebox, som du jo også lyder til at have god erfaring med.

Hastigheden på deres prohoteller, som alle kører med LiteSpeed, er fantastisk - og så har de altid en venlig og kompetent chatsupport.

Har selv tænkt mig at sætte min kommende prestashop på et af deres prohoteller.

Du sparer også 20 procent med rabatkoden: [Affiliatelink fjernet af moderator]

/Andreas

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas:
som alle kører med LiteSpeed, er fantastisk

Mon dog, lad os se det live, du kan hente scriptet her og smide det op på dit webhotel

http://php54serv1.webhosting.dk/bench.php?numtimes=5

tvivler du kommer tæt på de tal der, kender intet til Litespeed, men php afvikles vel med samme hastighed ligegyldigt hvilken webserver der benyttes.

Fra Ballerup
Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 175
Fra  Survee ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer alle,

Tak for jeres svar og input! :)

Søren: det er nogle ret flotte load tider du har der. Hvilken hosting plan har du hos Webhosting?

Jeg kender dem desværre ikke, så service niveauet hos Meebox trækker stadig en del. Men man skal jo ikke være blind for andre muligheder :)

Hilsen Jesper

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)