Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan prissætter man reklameplads?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, jeg står og skal til at sætte reklameplads(er) til salg på min hjemmeside, men hvad skal jeg tage for det?
Der er 3.000 besøg måndeligt på siden, hvoraf de 1.000 er unikke besøgende.  

Tøj og accessories til træning, fitness og bodybuilding ---> http://www.bodybuildingshop.tk/

Tilmeldt 16. Apr 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kan hjælpe?

Tøj og accessories til træning, fitness og bodybuilding ---> http://www.bodybuildingshop.tk/

Tilmeldt 2. Jul 13
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg nu skulle købe en reklameplads , ville det hjælpe mig at vide hvad din side var ,-)

Og jeg ville også gerne vide hvilke slags kunder der besøgte siden , og også gerne om den kunne tilfører min virksomhed kunder.

Hvis jeg som dig havde en side , ville jeg overveje om den blev bedre eller dårligere af reklame , og om den vil give dig så meget indtægt at det er det værd ?

Hvis du f.eks fik 10 øre pr besøgende snakker vi 100 til 300 kroner om måneden pr. reklame .

Der findes firmaer som sælger reklamepakker , de sætter det hele op og du afregnes en takst - prøv at se om du kan finde de firmaer og derved få en ide om hvad du skal beregne !

mvh

claus

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 291
Fra  Promaling.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo også lave en aftale med "køberen" om kroner pr klik. Det skal jo klart være noget der er brancheorienteret eller hænger sammen. F.eks ville jeg ikke have interesse i at reklamere for maling på din side hvis den handlede om computer spil. 

Ellers har du også mulighed for afiliate, her kan du finde de passende annoncøre og ansøge om at bruge deres bannere. Her kan du få klik pris eller provision af salg osv. prøv at checke partnerads, det er en dejlig nem overskuelig side med rigtig god service ligeledes.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)