Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Østeuropeiske Håndværker til virksomheder eller private tilbydes

Side 8 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

vonbale.dk:

ja bygge sjusk når der er gået 10 år???

der er noget grueligt galt med dette samfund.Det er nærmest pinligt at folk er sådan. men jeg kan gøre en forskel. jeg giver ikke 10 års garanti!

Dén holdning ændrer du nok først når du en dag selv står med en byggesag, hvor du kommer til at betale hele regningen selv.
Du kan gøre en forskel? Og giver IKKE 10 års garanti.....

Jeg kan overhovedet ikke se det pinlige i at folk vil have en eller garanti for det arbejde de betaler for.
Jeg kan til gengæld godt se det pinlige i at visse udbydere ikke vil stå til regnskab for det arbejde de udfører.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 13:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vonbale.dk

man hæfter for altid for konstruktionsfejl

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis von Bale skulle stå i den situation, så er det jo heldigt hun har adgang til billige håndværkere.

Sjovt at se hvor meget debat billige priser afstedfører :-)

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 14:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Von bale.

Her i Danmark bygger vi huse som skal holde mere end 10 år - hvordan kan det være pinligt? Her snakker vi ikke om malingen på et rækværk, men det kunne være malingen i på et murværk, som resulterer i råd i væggen.. Hvordan kan det være forkert at forsikre sig mod sådanne skader?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46547
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

det er da ikke pinligt at ville ha garanti, og som nævnt så kan man jo risikere at dem der bygger ens nye skur lukker 2 mdr efter og så står man med håret i postkassen hvis der er konstruktionsfejl. Det er vel der byg-garanti gør en forskel - der er en kollektiv garanti der tager over der hvor ejeren ikke selv vil. Garantien dækker jo vel mig bekendt ikke andet end ejeren selv skulle og da slet ikke i de første år, men den tager over hvis ejeren er gået ned.

At trådstarter ikke yder det, er som heller ikke pinligt - alt koster og jeg kan da også forstå hvis små malermestre finder det lidt et shoot-over - Kunden kan så vælge ud fra det samlede billede af pris, forventning, garanti og alt - og så er den ikke længere.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 14:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Man er ikke nødvendigvis en bedre håndværker, fordi man er medlem af en garantiordning. Men det kan give en tryghed for bygherre.. Under boomet ville jeg være glad for at have brugt en håndværker med garanti - ikke alle firmaer er her stadigvæk og noget af det gik meget stærkt ;)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Møller:
Man er ikke nødvendigvis en bedre håndværker, fordi man er medlem af en garantiordning. Men det kan give en tryghed for bygherre
Yes

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 18:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

ellers havde du nok også lukket den selv da jeg tror du ved at du er kommet ud på tynd is hvis i arbejder på samme måde som du svare,

eller skal vi sige lader som om du ikke forstår på de konkrete spørgsmål du får stillet 

desuden er det heller ikke lovligt at bilde folk ind at man er med i en organisation som sikre kunderne som man så åbenbart ikke er med i alligevel

hilsen ørenes og sydesjællands billigste blikkenslager

og nej jeg har ikke udenlandsk arbejdskraft 

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 18:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

med det svar lyder det som om det var bedre du holdt dig til parterapi

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Fra Falster
Tilmeldt 15. Jul 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Blik og Lavenergi Skrevet kl. 18:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

dette er jeg så enig i

Blik og lavenergi (næsten ) alt i lavenergi og blikkenslager arbejde Privat, Offentlig og Erhverv, Medlem af Dansk byggeri

Side 8 ud af 11 (108 indlæg)