Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der med Odense City (gågaden) i fremtiden?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Fyn
Tilmeldt 11. Oct 07
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre nogle bud på, hvad der kommer til at ske med handlen i Odense City i fremtiden. Selvfølgelig kan ingen spå om fremtiden, jeg kunne dog alligevel godt tænke mig at høre, hvad i tænker.

 - Der er rigtig mange tomme butikker - Er det fordi, der ikke er kunder? Eller er huslejen for høj?

 - Hvad kommer det nye butikscenter på den gamle slagterigrund (VIVA) til at betyde for handlen i gågaden?

 - Kommer omlægningen af Thomas B. Thriges gade til at have nogen betydning?

Fra Odense
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber helt klart på en opblomstring i takt med ombygningen af Thomas B. Thrigesgade, samt det nye center du nævner. Jeg forventer at det bliver rigtig fedt, men jeg har dog en skepsis overfor de trafikale problemstillinger.. for hvor hulen skal alle de biler så være :P

Jeg har dog hørt mange tale om at hovedårsagen til de mange tomme butikker er udlejerne tager helt absurde husleje priser, og derfor kræver det noget at overleve. Det har så betydet at rigtig mange af butikkerne er lukket, specielt i den "dårlige" ende af Kongensgade hvor der ikke er samme mængde mennesker som i den "gode" ende.. I den ende er der nærmest flere tomme butikker en åbne.

Jeg bor selv i den mere befolkede del af Kongensgade, og der er altid proppet med mennesker, så der tror jeg ikke det er kundemangel der er problemet, men snarre huslejen..

Men jeg tror og håber at de nye byggerier kan hjælpe til at skabe mere liv i de "dårlige" ender af kongensgade og vestergade.. det giver i hvert fald noget konkurrence til rosengårdscenteret, men det kræver at der er mulighed for parkering.

Mvh. Mathias

Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Odense har aldrig været en underlig bymidte i forhold til byens størrelse. Ejendommene er på få hænder og huslejen er steget og steget.  Det er karsten Bill og Barfoed, som sidder på ejendommene der. 

hvis jeg skulle lave en butik i odense, så tror jeg, at jeg ville vælge rosengårdscentnret- bymidten er ikke god i forhold til prisen. 

Jeg kender en, som har en god butik i København og århus, hvorved de vil have en i odense. De siger, at huslejen er alt for dyr i forhold til omsætningen.

mvh

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)