Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor forlader de besøgende min webshop uden at købe noget ?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange andre også har pointeret, så ser siden ikke heltvildt troværdig ud. (Ps. Du skulle måske også få ordnet dit logo, oppe i venstre side)

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

khoebe:

Designet er ikke lige mig.. Logo minder om commodore 64 og designet er lidt primitivt

Næsten ingen vare på hylderne

skal oprette konto??

Virker for meget som en fritidsbeskæftigelse og ikke en seriøs virksomhed

Bare et førstehåndsindtryk

Tak for tilbagemeldingen.

Design vil altid være en smagssag, så det tager jeg mig ikke så meget af hvis der er nogen der ikke kan lide det, men det er rart at vide at der er plads til forbedringer der.

Vi er lige åbnet, så der er ikke så mange varer lige nu, men vi er godt på vej at lave få flere varer på hylderne. 

Det er godt at vide at der er en generel opfattelse af at, det at oprette konto, ikke er en god ting. For det er heldigvis nemt at ændre.

Det er en fritidsbeskæftigelse, men det er ikke ensbetydende med at vi ikke lægger meget arbejde i shoppen. Vi er begge to lige startet i Juli i år og vi ved godt at der er plads til forbedringer, men det er da ikke meningen at man skal have en top professionel webshop når man først lige er åbnet. Det er en process, som tager lidt tid, medmindre man vil betale en masse penge for design allerede fra starten. Men kom ikke og sig at vi ikke tager det seriøst.

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

gomado:

Som mange andre også har pointeret, så ser siden ikke heltvildt troværdig ud. (Ps. Du skulle måske også få ordnet dit logo, oppe i venstre side)

Tak for din tilbagemelding.

Ud over vores logo, hvad mener du så der skal til for at siden bliver mere troværdig?

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:

Nu må i ikke hænge mig op på det, men jeres side ser meget utroværdig ud :) I skal med sikkerhed have fat på en designer. Udover det er det umuligt at svare på, hvor kommer jeres besøgende fra, hvor lang tid er de på siden? Hvad er jeres bounce-rate, hvad fortager de sig?

Der kan stilles et hav af spørgsmål.

Tak for tilbagemeldingen.

Jeg er godt klar over at det er umuligt at se hvor længe folk er på siden etc, men det var mere om vi evt kunne implementere noget, hvor folk kan fortælle hvad de syntes om siden. Evt. et prestashop modul e.l.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

DD-Trading:
Jeg er godt klar over at det er umuligt at se hvor længe folk er på siden etc

Alle disse oplysninger kan du få med Google analytics, som er gratis at bruge.

---

Med hensyn til design. Prøv at sammenligne jeres løsning med design på http://themeforest.net/category/ecommerce/prestashop.

F.eks. kunne i med dette design: http://themeforest.net/item/leo-metro-prestashop-theme/full_screen_preview/4588960 peppe jeres side op, og gøre den mere troværdig.

--

I mine øjne er jeres navn ikke særlig troværdig og minder mere om et affiliate site. Find et unikt navn. F.eks. GoAndro og køb jer til et logo.

Med et unikt navn, et flot logo og webdesign vil i skabe meget mere tillid til jeres virksomhed og produkter.

Logo burde kunne fåes til ca. 500 kr. og et prestashop-theme koster 50-60$, så det koster ikke en bundegård at komme godt fra start.

----

I bør også arbejde med jeres produktbeskrivelser, produktbilleder og informationen på siden, så det hele bliver mere indbydende.

Køb også et plus abb. her på amino til 99 kr., så kan du downloade en 150 sider pdf-bog om konvertering.

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten S. Hansen:

DD-Trading:
Jeg er godt klar over at det er umuligt at se hvor længe folk er på siden etc

Alle disse oplysninger kan du få med Google analytics, som er gratis at bruge.

---

Med hensyn til design. Prøv at sammenligne jeres løsning med design på http://themeforest.net/category/ecommerce/prestashop.

F.eks. kunne i med dette design: http://themeforest.net/item/leo-metro-prestashop-theme/full_screen_preview/4588960 peppe jeres side op, og gøre den mere troværdig.

--

I mine øjne er jeres navn ikke særlig troværdig og minder mere om et affiliate site. Find et unikt navn. F.eks. GoAndro og køb jer til et logo.

Med et unikt navn, et flot logo og webdesign vil i skabe meget mere tillid til jeres virksomhed og produkter.

Logo burde kunne fåes til ca. 500 kr. og et prestashop-theme koster 50-60$, så det koster ikke en bundegård at komme godt fra start.

----

I bør også arbejde med jeres produktbeskrivelser, produktbilleder og informationen på siden, så det hele bliver mere indbydende.

Køb også et plus abb. her på amino til 99 kr., så kan du downloade en 150 sider pdf-bog om konvertering.

Hej Karsten.

Tak for din tilbagemeldelse.

Efter jeg har læst dit svar, så kan jeg godt se hvad der skal til for at få siden op på et højere niveau. Det er fedt, når nogen kommer med denne her slags tilbagemeldelse, for det er virkelig noget der kan bruges.

Jeg vil straks kaste mig over nogle af dine forslag.

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske en baggrund, i stedet for det hvide der, og i det hele taget nogle lidt mere appellerende farver, nogle lidt større knapper, og nogle flere produkter

God vind!

Tilmeldt 29. Jul 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

gomado:

Måske en baggrund, i stedet for det hvide der, og i det hele taget nogle lidt mere appellerende farver, nogle lidt større knapper, og nogle flere produkter

God vind!

Tak for det :)

Tilmeldt 23. Aug 12
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 00:41
Hvor mange stjerner giver du? :

No problem!

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Og er pengene virkelig små i starten, kunne et logo fra fx Fiverr måske bruges. Det logo jeg bruger oppe i toppen på min side kostede 5$ som er til at overleve:

www.kameravalg.dk

Har en 2-3 stykker derinde jeg har brugt nogle gange med rimelige resultater.

 

 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)