Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler Sælgere

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Står og mangler sælgere og undre mig lidt.
Folk mangler arbejde men når man søger kommer der mange som gerne vil på halv tid efter studiet.

Hvordan søger i andre medarbejder?
Der må være noget jeg ikke har set. 

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

ok.... lyder spændende...

1. hvad skal produktet..?

2. hvad er lønnen...?

J. Øst

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Provision eller fast løn med mulighed for bonus? :-)

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Provision med ekstra provision så længe kunder er hos os.

Hvor er bedst at slå jobbet op, har kun slået det op her og jonbndex.
Bedste muligheder søges :) 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv facebook og linkedin, det er mine bedste muligheder.

Ellers kender jeg et par stykker som kunne være kvalificeret til jobbet, så hvis du har dit stillingsopslag så send det til info@lagersalg.com, så får jeg dem til at sende en ansøgning.

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har ikke erfaring med at søge medarbejdere, men grunden til at i får ansøgninger fra mange studerende, kunne være at de jo "bare" skal supplere en evt. SU. Ja der er mange som mangler arbejde, men jeg tror ikke der er så mange der har lyst til at arbejde på ren provision, risikoen er jo at man kan pukle røven ud af bukserne, og alligevel må gå fra hus og hjem.

Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det både mødebookning og selve salget medarbejderen skal stå for?

Morten

Tilmeldt 8. Jul 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ok.... det du søger er så ikke sælgere men nogle blåøjede, naive og superoptimistiske unge mennesker der ikke aner en skid om salg til at spilde en masse af deres tid i håbet om at alle har brug for dit vidunder produkt...

Et produkt som du ikke selv tror nok på, til at ansætte en dygtig sælger og betale en ok løn som du ved kommer ind mange gange fordi at netop dit produkt kan ingen leve uden... Eller måske bare ved du bare godt at der er så lidt penge i det at det ikke kan betale sig at ansætte en fuldtids sælger og så er det lettere at spilde et ungt naivt menneskes tid...

Er det sådan jeg skal forstå det... ?Jeg kan godt forstå at du ikke får nogle ansøgninger... 

Undskyld de sure opstød, men du er sikkert nr. 598 i række af indlæg der søger næste gratis arbejdskraft og du er nok nr. 585 der ikke får noget ud af det for der er altså kun bunden af fødekæden der ikke kan se igennem det... og dermed får du også den dårligste arbejdskraft ud af dine vilkår...

Og det er mig en gåde at så få generelt ikke kan se det...

J. Øst

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

J. Øst:

Ok.... det du søger er så ikke sælgere men nogle blåøjede, naive og superoptimistiske unge mennesker der ikke aner en skid om salg til at spilde en masse af deres tid i håbet om at alle har brug for dit vidunder produkt...

Et produkt som du ikke selv tror nok på, til at ansætte en dygtig sælger og betale en ok løn som du ved kommer ind mange gange fordi at netop dit produkt kan ingen leve uden... Eller måske bare ved du bare godt at der er så lidt penge i det at det ikke kan betale sig at ansætte en fuldtids sælger og så er det lettere at spilde et ungt naivt menneskes tid...

Er det sådan jeg skal forstå det... ?Jeg kan godt forstå at du ikke får nogle ansøgninger... 

Undskyld de sure opstød, men du er sikkert nr. 598 i række af indlæg der søger næste gratis arbejdskraft og du er nok nr. 585 der ikke får noget ud af det for der er altså kun bunden af fødekæden der ikke kan se igennem det... og dermed får du også den dårligste arbejdskraft ud af dine vilkår...

Og det er mig en gåde at så få generelt ikke kan se det...

J. Øst

Ja, det var lidt et surt opstød.

Hvordan ved du at der ikke er penge i det?
Faktisk er der ret gode penge i det.

Søger netop ikke blåøjet unge og derfor jeg smider det her indlæg.

Indlægget her er viden om hvor jeg skal slå det op for at få henvendelser, søger ikke sælgere i her da jeg er blevet klar over at det er et iværksætter netværk.

Søger ren viden om hvordan andre søger medarbejder 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

J. Øst:
J. Øst

Jeg tror du er inde på noget her, som jeg forsøgte at sige lidt mere lempeligt Smile

Jeg tror også man får bedre og mere tilfredse medarbejdere, ved at tilbyde en anstændig løn, som man kan leve af,  dermed ikke sagt at man ikke må forkæle sine medarbejdere med en god bonus oven i, når det går rigtig godt.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)