Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man sælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og en kammerat, som går på handelsskolen, har startet et firma sammen, hvor man som elev på handelsskolen, kan starte et firma igennem skolen, der har et helt hus, med kontorer,køkken,filmstudie,lydstudie,foredrags lokaler,mødelokaler. Som vi har til rådighed 24/7. Så det er en unik mulighed, at udnytte dette. Men hvad kan vi lave, som ikke er særlig svært i starten, vi er begge godt bekendte med internettet, og computere. 

Men hvad kan man tjene lidt penge på, da vi gerne vil nå at tjene penge selv, inde vi jo engang skal flytte hjemme fra :) 

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 11
Indlæg ialt: 491
Fra  Confocus ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iboy

Først og fremmest - Fedt I i vil starte virksomhed.

Når du siger i er godt bekendte med internettet og computere må du naturligvis gerne uddybe.

Kan nogen af jer kode?

Er nogen af jer gode skribenter?

Har nogen af jer kendskab til online markedsføring, SEO, webdesign el. lign.? Eller jf. de elementer skolen stiller til rådighed, har nogen af jer så erfaring med videooptagning på professionelt niveau eller lignende?

Det jeg prøver at komme frem til er, dels hvad i allerede kan finde ud af - men gerne kombineret med noget i rigtig gerne vil og er gode til. Det sidste I har lyst til er at stifte en virksomhed med et produkt eller en service I egentligt ikke har lyst til at beskæftige jer med.

Vind i sejlet

Thomas 

The best way to predict the future is to create it. Se min profil her: Thomas Astrup 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

[slettet af forfatteren]

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har før leget lidt med webdesign, og at tage billeder, online markedsføring, har jeg været lidt inde over. Så nok et af de punkter vi har største interesse ved.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Af erfaring kan jeg sige en vigtig ting, start noget op som i brænder for nu i jeres fritid / liv.

Fx kan i lave en liste med 10 interesse punkter i begge syntes om, så find frem til 3 som i er ens om at brænde for og herefter lav markedsundersøgelser omkring de 3 emner: kan i sælge det? Lave en ydelse omkring det? Er der et marked, er der konkurrenter, kan man tjene penge på det osv.

Herefter skal i finde ud af hvad i ønsker at få ud af det at være selvstændig: hjælpe andre, blive klogere på emnet, mere erfaren, bliver rig, stå på egne ben, arbejde selv, arbejde med andre, at blive chef i et stort firma, blive kendt, osv?

Så til sidst kan i jo vælge ligge resultaterne sammen, i ønsker at tjene penge = produktet i sælger / ydelsen skal gerne have en høj avance.
I ønsker at gøre noget for andre: i skal evt. Sælge en ydelse som kan ændre noget for andre.

:) der var lidt at gå videre med!

Skulle i få brug for en Webshop så kontakt mig igen så kan jeg lave sådan en til en god pris :) www.eudesign.dk

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 2. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige pt, talt om at lave en hjemmeside, også bruge den til noget online markedsføring, eller så starte en webshop. 

Nogle af jer, som har erfaring med dette? 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)