Det er da godt nok en latterlig holdning du har.. |
lars.jensen:Det er da godt nok en latterlig holdning du har..
Hint; det er smart at skrive hvem man henvender sig til med sine kommentarer.
Hint; det er smart at skrive hvem man henvender sig til med sine kommentarer. |
Det er dig jeg mener.
|
Det er jo hans holdning og du har sådan set ingen ret til, at sige hans holdning stinker bare fordi du ikke er enig. Faktum er at en forretning kan nægte at handle med dig og de kan smide dig ud af butikken hvis de vil. Der er vel ingen grund til, at fortsætte denne tråd - du har fået svar på dit spørgsmål! |
Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.
Selvfølgelig må en forretningsejer afvise at handle med dig og andre for den sags skyld. Det er sommetider en rar fornemmelse at "fyre" en kunde, men noget der kun bør gøres i yderste tilfælde. Min onkel har drevet håndværkervirksomhed hele livet og har ofte fyret kunder der var for besværlige eller stillede urimelige krav. Det har kun drevet prisen op og bevidstheden om kvaliteten af hans arb ligeså. Om det i dette tilfælde er fair kan vi så kun gætte os til. |
Trist holdning at bære nag over en sølle dårlig anmeldelse på trustpilot. Hvis det skal vende op og ned på ens humør i flere dage og kunden oven i købet vælger at give virksomheden en chance til for at rette op på en dårlig oplevelse - så grib da tyren ved hornene! |
www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser
Det gør jeg meget i - men gør det løbende, så tror sgutte der er nogen af mine kunder der er sure kunder :) |
Helt enig! Kunden har altid ret-strategien er god langt hen ad vejen, men nogle gange er man simpelthen i sin gode ret til at sige "Stop - ud af min butik og kom ikke igen". |
Din holdning at en anden holdning end din er latterlig, er latterlig. Kan du se, hvad jeg mener? |