Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må en forretning nægte mig adgang?

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Det er da godt nok en latterlig holdning du har..

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lars.jensen:

Det er da godt nok en latterlig holdning du har..  

Hint; det er smart at skrive hvem man henvender sig til med sine kommentarer.

Tilmeldt 18. Jul 13
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fru Hartmann:

lars.jensen:

Det er da godt nok en latterlig holdning du har..  

Hint; det er smart at skrive hvem man henvender sig til med sine kommentarer.



Det er dig jeg mener.



Hvorfor er det at du synes at kunden skal forlade butikken, hvis det er at forhandleren ikke har kunne levere det han havde lovet... 

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

lars.jensen:

Fru Hartmann:

lars.jensen:

Det er da godt nok en latterlig holdning du har..  

Hint; det er smart at skrive hvem man henvender sig til med sine kommentarer.



Det er dig jeg mener.



Hvorfor er det at du synes at kunden skal forlade butikken, hvis det er at forhandleren ikke har kunne levere det han havde lovet... 

Det er jo hans holdning og du har sådan set ingen ret til, at sige hans holdning stinker bare fordi du ikke er enig. Faktum er at en forretning kan nægte at handle med dig og de kan smide dig ud af butikken hvis de vil.

Der er vel ingen grund til, at fortsætte denne tråd - du har fået svar på dit spørgsmål!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig må en forretningsejer afvise at handle med dig og andre for den sags skyld. Det er sommetider en rar fornemmelse at "fyre" en kunde, men noget der kun bør gøres i yderste tilfælde. Min onkel har drevet håndværkervirksomhed hele livet og har ofte fyret kunder der var for besværlige eller stillede urimelige krav. Det har kun drevet prisen op og bevidstheden om kvaliteten af hans arb ligeså. Om det i dette tilfælde er fair kan vi så kun gætte os til.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det synes jeg sku er OK. Hvis det ikke er lovligt så burde det være det.

Fra Rønne
Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 56
Fra  Underdrenge.dk ApS Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Trist holdning at bære nag over en sølle dårlig anmeldelse på trustpilot. Hvis det skal vende op og ned på ens humør i flere dage og kunden oven i købet vælger at give virksomheden en chance til for at rette op på en dårlig oplevelse - så grib da tyren ved hornene!

www.underdrenge.dk - her finder du ingen sure underbukser

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

lars.jensen:


Så du gider altså ikke at bruge kræfter på at få en sur kunde til at blive en glad kunde?

Det gør jeg meget i - men gør det løbende, så tror sgutte der er nogen af mine kunder der er sure kunder :)

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fru Hartmann:

Forretningen har taget et valg - både mht. til at handle med dig, og en politik om kun at give tilgodebevis.


Ud fra din forklaring - som jo stadig er ensidig - ville jeg nok have returneret pengene OG bedt dig om at smutte, og ikke komme igen.


Kunden har ikke altid ret. Lev med. Og så op på cyklen og smut de par og tres kilometer efter de uundværlige solbriller. Wink Efter sådan en cykeltur bør du være ovre den "nedtur".



Helt enig! Kunden har altid ret-strategien er god langt hen ad vejen, men nogle gange er man simpelthen i sin gode ret til at sige "Stop - ud af min butik og kom ikke igen".
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
lars.jensen:

Det er da godt nok en latterlig holdning du har..



Din holdning at en anden holdning end din er latterlig, er latterlig. Kan du se, hvad jeg mener?
Side 3 ud af 6 (53 indlæg)