Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af netværk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer :)

Jeg er i gang med at anskaffe et nyt netværk, og i dette vil jeg selfølgelig gerne have alle jer dejlige mennesker.

Som ny iværksætter så sker det jo fra tid til anden at jeg søger/udbyder efter en eller anden form for service, og så er det jo det ville være en del nemmere, at have et godt netværk indenfor mange forskellige brancher, så jeg håber selfølgelig, du vil være med til dette.

Dette kartotek er ikke kun til min egen vindings skyld, men også til dem som er med i det. Det hænder jo, at jeg selv kender nogle folk, som der leder efter en service, og her kan jeg jo så være behjælpelig og forbinde folk (hvis i forstår) ;)

Det eneste det kræver af dig som person er at du sender nogle informationer om dig selv:

- Et billede af dig

- Navn

- Område/bopæl

- Email

- Mobilnummer

- Kompetencer

Hvis i er interesseret, hvilket jeg håber i er, så kan i bare sende jeres oplysninger til min mail: Denniskirkebak@sprogtilsprog.dk eller på en pm her på amino :)

Venlig hilsen

Dennis Kirkebak

Fra Godthåb, ved Aalborg
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 163
Fra  NJKI ApS Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis.

Hvad arbejder du selv med?

/Morten

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Selv har jeg lige startet et lille oversættelsesbureau op, som der består af professionelle oversættere fra hele verdenen. 

Ved godt det var et kort og kontant svar, men føler bare, at hvis jeg skriver mere, så lyder det nærmere som en reklame en end debat :)

/ Dennis

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer. Skype-Smile

Vær rar at sende informationerne direkte til trådstarter.

Eller endnu bedre brug og opdater jeres Amino-profiler, så de indeholder de samme oplysninger.

I kan også benytte Amino-profilerne til at forbinde til hinanden.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg forstår det ikke helt... Hvordan kan du anbefale folk videre som du kun lige har fået noget kontaktinfo på herinde fra?
Når man har et netværk kræver det at man kender dem man har i netværket, ikke at man bare har en masse tilfældige navne.
Hvis du henviser en af dine kunder til mig fordi de har brug for noget telefonpasning og jeg så gør et skidt stykke arbejde, så falder det jo også tilbage på dig selv?
Netværk er bestemt vejen frem, men det kræver altså lidt arbejde, hold nogle 1-1 møder med folk i forskellige brancher før du anbefaler dem til andre

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mette Monty:
Hvis du henviser en af dine kunder til mig fordi de har brug for noget telefonpasning og jeg så gør et skidt stykke arbejde, så falder det jo også tilbage på dig selv?

Det er kun en teoretisk risiko, Mette. I gør et godt stykke arbejde. Skype-Smile

Men i princippet er jeg enig i, at man skal have en relation til de personer eller virksomheder, som man føler at kunne anbefale. 

Blot fordi man har en virksomheds kontaktinformation, betyder det ikke, at man dermed er dens positive ambassadør og kan anbefale dens ydelser.

Dbh. John 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4216
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Men i princippet er jeg enig i, at man skal have en relation til de personer eller virksomheder, som man føler at kunne anbefale.
Yes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)