Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tidsregistrering + regnskabsprogram = ?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i den heldige situation at jeg har fået utrolig meget arbejde til min it konsulentvirksomhed - så det er jo meget godt!

Da jeg har skrevet et par serviceaftaler med kunder, og solgt nogle "klippekort" af timer, samt har fået diverse "ad hoc opgaver" hos kunder, har det samtidig fået mig til at tænke på hvordan jeg skal holde styr på timerne jeg bruger hos mine forskellige kunder. Jeg ved der er en masse tidsregistreringsprogrammer ude der, men ved i om der er nogle der kan "forbindes" med mit nuværende regnskabsprogram? Jeg benytter Billys Billing. 

Det kunne nemlig være super fedt at registrere timer og dokumentere udført arbejde, og kunne overføre det til Billys Billing så jeg nemt kan generere fakturaer udfra. :)

Håber nogle kan hjælpe..

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3338
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det burde ikke være det store besvær at forbinde f.eks. Harvest med Billys Billing.

Sig til hvis du ønsker et tilbud.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved rigtig meget om Toggl.com, som er et genialt tidsstyringsprogram. Bruger det selv i min programmør-virksomhed. Hvis du vil have det til automatisk at synkronisere med Billys Billing, kan jeg godt lave det for dig.

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 10
Indlæg ialt: 4
Fra  TimeLog A/S Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Som svar på din søgen efter et tidsregistreringssystem hvor Projekt/Opgaver samt "klippekort" kan administreres og faktureres anbefaler jeg at se nærmere på TimeLog Project - www.timelog.dk - . På vores website kan du tage en gratis Demo, og vi har forskellige løsninger afhængigt af størrelse på virksomheden samt virksomhedens erfaring med sådan typer systemer.

Du er også velkommen til at kontakte mig på +45 3692 2573 hos TimeLog (CVR25896939) for en uforpligtende snak om det du efterspørger.

Jesper Sebbelin(Sales Consultant) TimeLog A/S

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Hygum:

Jeg ved rigtig meget om Toggl.com, som er et genialt tidsstyringsprogram. Bruger det selv i min programmør-virksomhed. Hvis du vil have det til automatisk at synkronisere med Billys Billing, kan jeg godt lave det for dig.

Jeg oprettede mig på Toggl.com i går som er rigtig godt værktøj, med Android app og det hele.

Jeg kan umiddelbart godt benytte det indtil videre, uden opkobling til Billys Billing. Hvad skulle det da koste hvis du skulle lave et sådan api?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke lave noget API, men bruge Toggl's og Billys Billings API'er til at lave en automatisk synkronisering / opdatering fra Toggl ind i Billys Billing.

Prisen afhænger helt af, hvad funktionen skal kunne. Men for 4000 kan du få en funktion, der hver nat henter alle Toggl-registreringer, som har en label a la "Billy 500", og opretter/opdaterer den tilsvarende åbne invoice på den kunde og det projekt, der er angivet i Toggl (her med timeprisen 500).

Så vil du manuelt skulle afslutte og afsende invoicen i Billys Billing, når du er færdig.

Kan du se funktionen for dig?

Thomas

Fra Ringsted
Tilmeldt 2. Aug 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder et tidsregistreringsprogram med mobil tidsregistrering og fakturering der hedder EazyProject 360, der er utrolig nemt at komme i gang med.
Du kan afprøve det gratis i 30 dage.

Vi har standard fakturaeksport, således at du blot skal indlæse en fakturafil i Billys Billing (og e-conomic integration via API).

Hvis du ønsker et samarbejde med et solidt dansk firma med dansk udvikling og support, så kig forbi vores hjemmeside.

Held og lykke med søgningen :o)

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med det ! Det jo super dejligt.

Jeg har tidligere hørt om muligheden gennem en kunde ved economic. Men aner faktisk ikke om klippekortet kan håndteres der.

Men registreringen skulle være super nem :).

Tag kontakt til deres support for yderligere.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv Timelog og kobler den til Economic med Api for 100 kr i alt om måneden. Jeg synes det spiller rigtig godt.
Om den kan integreres med andre økonomi systemer ved jeg ikke.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rodein.

Men er det rigtigt, at man med den billige udgave (TEAM) ikke kan fakturere efter fast pris, og ikke kan lave betalingsplaner ?

 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)