Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp må man skriv til folk på mail og hører dem?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej som sagt må man gerne skrive til folk på mail. om man må sende dem nogen tilbud på kørsels eller skal man ringe til dem eller hvordan er den bedste måde??

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kun hvis de har givet tilladelse til at du sender dem en mail.. Ellers er det spam. Jeg har selv spurgt om det i sin tid, da jeg selv var i tvivl.. Søg evt på "SPAM- hvor går grænsen!?" Hvis du vil se indlægget og svarene..

Mvh
Mads

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

mere info også kan folk bedre hjælpe dig. der er flere ting der spiller ind nemlig men du må ikke bare skrive til en virksomhed hej jeg tilbyder billigt transport. osv men via brev med posten kan du godt. som sagt er der også noget der hedder reklame beskyttelse osv. så lidt mere info også skal du nok få besvaret din spørgsmål om hvad du. må og ikke må :D

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne ringe til dem, samt skrive en mail til dem. Så længe din mail ikke indeholder noget salg. F.eks. må du gerne skrive "Hej, må jeg gerne sende et tilbud på nogle billige røde butterflies til jer".

Men du må ikke skrive "Hej. Jeg har et super godt tilbud til dig. Du kan lige nu få 2 røde butterfly for 100,- I skal bare bruge denne kode xxxxxx for at få dem".

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kan godt se hvad i mener men mit spørgsmål er faktisk om.

jeg skriver til et firma på mail og der står hvad mit firma laver osv hvis de interreseret om jeg så må sende dem en mail med priser osv

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

som jeg skrev før må du ikke men du kan skrive det på et stykke papir også sende det gennem post væsenet det må du gerne men ikke via email adresse med mindre du har fået tilladelse til det

Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

okaii tak der fik jeg så mit svar.ringe eller sende post må man gerne tak skal du ha :D

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Grib telefonen og få tilladelse af dem til det Smile

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 79
Fra  Findvirksomhed I/S OddsMester.dk Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så lidt.. Var nemlig også i tvivl dengang :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)