Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et job til mig? Eller kender du en som kender en?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens.

Jeg står og skal lige til at påbegynde mit sabbatår efter gymnasiet. På nuværende tidspunkt har jeg et deltidsjob til weekenderne, men jeg skal selvfølgelig også have mig et fuldstidsjob, så jeg kan tjene til dagen og vejen.

Derfor tænkte jeg at det ville være oplagt at spørge herinde om der var nogen af jer som mangler en medarbejder, eller om i kender nogen som gør det?

Her er mit CV, det er dog lidt outdatet, da jeg er gået ud af gymnasiet nu.

CV:  https://docs.google.com/file/d/0B4IjUfeHEiQVaVJERVVjMHVNcDA/edit?usp=sharing
 

Udover det som står i CV'et har jeg også beskæftiget mig en del med kodning i HTML, CSS, PHP, Javascript, C#
Og har blandt andet stået for programmeringen af dette spil: http://gdcgames.unf.dk/game.php?gid=76 

Så har lidt erfaring med programmering af spil til computer / apps til android - men ikke noget overvældende, men vil også meget gerne arbejde gratis med programmering af spil, såfremt der er nogen herinde som har et spiludviklingsfirma og har brug for en hjælpende hånd.


Mvh
Jonas 

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville også være super rart hvis der var nogen der kender en god webside med jobopslag for personer i min situation. Eller bare forslag til hvad fanden det egentlig er jeg skal søge på.

For har nu været rundt på diverse sider, Stepstone, jobindex, moment, jobjunction, ofir osv.
hvor jeg har benyttet mig af søgeord som "fuldtid, over 18, sabbatår" etc.

Men jeg synes stadig at 80-90% af opslagene som kommer frem er stillinger hvor man enten skal have gået på en specifik vidergående udannelse, eller have anden tidligere erfaring. Og så de enkelte jobopslag som rent faktisk popper op og passer på mig, er job hvor man skal være salgskonsulent for et eller andet firma - hvilket jeg allerede har prøvet, og ikke bryder mig om på nogen måde.

Mvh
Jonas 

Tilmeldt 3. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Fra  BIGBizz Motivation Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt tip er: ungarbejde.dk, hvis du ikke allerede har kigget på det :)

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mød op hos virksomhederne med en ansøgning :-)  

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 18:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Kick Ass Attitude:

Et godt tip er: ungarbejde.dk, hvis du ikke allerede har kigget på det :)



har desværre allerede tjekket derinde. 

Og ja, ved godt at det giver langt bedre chance at få et job at møde op personligt, problemet er bare at jeg ikke ved hvor de søger medarbejdere. Desuden skulle jeg jo også gerne skrive en motiveret ansøgning, hvilket jeg ikke kan gøre hvis jeg uopfordret går ind til et firma og spørger om job, da jeg ikke ved hvad fanden de ville sætte mig til at lave. 

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Mohr Pedersen:

Kick Ass Attitude:

Et godt tip er: ungarbejde.dk, hvis du ikke allerede har kigget på det :)



har desværre allerede tjekket derinde. 

Og ja, ved godt at det giver langt bedre chance at få et job at møde op personligt, problemet er bare at jeg ikke ved hvor de søger medarbejdere. Desuden skulle jeg jo også gerne skrive en motiveret ansøgning, hvilket jeg ikke kan gøre hvis jeg uopfordret går ind til et firma og spørger om job, da jeg ikke ved hvad fanden de ville sætte mig til at lave. 

1. Du kan da sagtens skrive en motiveret ansøgning selvom det er uopfordret. Handler om at sætte sig ind i firmaet og så skrive en ansøgning omkring hvorfor du gerne vil arbejde for netop dem m.m.

2. Og et godt råd ville være at få opdateret dit CV, min første tanke var hvordan du kan forvente at folk vil tænke så seriøst som at overveje at ansætte dig, hvis du ikke engang kan bruge 5 minutter på at opdatere dit CV, samt RETTET fejl (der er et par stykker i teksten).

3. Har du prøvet på Facebook, måske kender du en, der kender en, der kender en... ? Kender flere der har fundet job på den måde :)

Ellers så held og lykke :)

Tilmeldt 21. Apr 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv lige gået igang med mit sabbetår, hvor jeg desværre er begyndt på Jobcenter, men i den uge jeg har været på jobcenter, har jeg sendt over 30 ansøgninger afsted, hvoraf 3 af dem er på engelsk. Jeg har på nuværende tidspunkt allerede været til 2 jobsamtaler og har 3 mere i kalenderen.

Det gælder bare om at kigge rundt i dit område, finde ud af hvilke virksomheder der er i ens område, sætte sig ind i virksomheden og så skrive hvad de enlig kan bruge dig til. Jeg prøver selv at gå efter et deltidsarbejde og fuldtidsarbejde, har forhåbentlig fundet mit deltidsarbejde, men venter stadig spændt på et ordentligt fuldtidsarbejde.

Men held held og lykke med det champ! Hvis det ikke lykkedes, må man jo bare lave sit eget job som iværksætter :)

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Frk.Jensen:

Jonas Mohr Pedersen:

Kick Ass Attitude:

Et godt tip er: ungarbejde.dk, hvis du ikke allerede har kigget på det :)



har desværre allerede tjekket derinde. 

Og ja, ved godt at det giver langt bedre chance at få et job at møde op personligt, problemet er bare at jeg ikke ved hvor de søger medarbejdere. Desuden skulle jeg jo også gerne skrive en motiveret ansøgning, hvilket jeg ikke kan gøre hvis jeg uopfordret går ind til et firma og spørger om job, da jeg ikke ved hvad fanden de ville sætte mig til at lave. 

2. Og et godt råd ville være at få opdateret dit CV, min første tanke var hvordan du kan forvente at folk vil tænke så seriøst som at overveje at ansætte dig, hvis du ikke engang kan bruge 5 minutter på at opdatere dit CV, samt RETTET fejl (der er et par stykker i teksten).

Grunden til at jeg ikke har opdateret mit CV, er at jeg er i tvivl om det vil være til gavn for mig at opdatere det.
Dette er fordi jeg på nuværende tidspunkt arbejder på en bar i københavn i weekenden om natten, og har hørt fra nogle af mine kollegaer at det ikke er en særlig smart ting at skrive på CV'et da der kan være folk der har fordomme overfor personer som har arbejdet i nattelivet.

Det andet job som jeg ikke har skrevet på, er et job jeg havde som salgskonsulent for Callme, men hvor jeg blev nødt til at sige op efter at jeg havde været der 1 måned, da det tog alt for meget af min tid pga. +50 arbejdstimer om ugen + weekendjob + gymnasium.

Mvh Jonas 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 408
Fra  ADVICE Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Jonas

Følg os gerne på facebook - IT-Rekruttering

Eller på linkedin - IT-Rekruttering

Vi mangler løbende unge gutter til salgsstillinger med mere.

God weekend - glæderig til at få dig igang !
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)