Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket logo er bedst

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes lidt at den streg gennem hængelåsen viser det modsatte af sikker (åben hængelås) lidt ligesom det første logo med døren på klem.

Jeg tænker lidt, hvor er alarm delen i logoet? Når jeg ser logoet tænker jeg mere i retning af aflåsning eller salg af hængelåse/låse.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for indput... Det vil jeg give videre...

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på. Hvad nu hvis den hvide streg fjernes, og løsen kommer til at hælde lidt?

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kom der lige endnu et bud... Bliver det bedre?

Fra København K
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Alarmkompagniet Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carsten.

Jeg synes låsen helt skal fjernes, og istedet noget med signalering af lyd / sirene etc. Evt. lidt hen af mine alarm klistermærker

God fornøjelse med designet.

Mvh
Thomas

Alarmsystemer og videoovervågning uden abonnement.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Nov 12
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes faktisk det er blevet meget godt, dog bær designeren kigge på en hængelås, den er slet ikke så cirkelformet ... den er mere lige op i siderne og med en bue på?

Fra Aalborg
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 124
Fra  Tegnerne ApS Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal være ærlig (og det skal man jo), så bryder jeg mig slet ikke om logoet.

Det ser ud som om der står "Cimireca" eller måske "emiraca". At lyser qua den der skrå streg på hængelåsen så også ser ud til at komme fra en helt anden vinkel end det i teksten generer mit grafiske øje og virker mest af alt - med alt respekt for din nuværende designer - som om han/hun er lidt uerfaren og mest prøver at lave et logo der bruger flest mulige trends, som der nu lige måske er opp i tiden. Derudover bør det, hvis man vælger den font (det er jo så smag og behag) strammes op hist og pist. Jeg forstår heller ikke helt den grønne prik foran "m". :/

Beklager hvis jeg sabler det ned, men der er bare mange ting (og farver) i det logo, der generer mig lidt, og som andre har påpeget, så fortæller det mig stort set nul og niks om hvad for en type forretning, du kører. Det behøver et logo ikke nøgvendigvis gøre, men når du alligevel lægger lidt op til det via den der hængelås, såeh...

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Mathiesen Montering Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

nummer 2

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 21:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Logo på side... Hvordan ser det ud i sammenhæng?

Fra Århus C
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 85
Fra  Badgeland ApS / Stickerland ApS Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes du er ved at være der godt at også vinklede låsen lidt... Hvad med et par alarm bølger ud fra låsen? Bare en ide :-)
Side 3 ud af 5 (45 indlæg)