Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Windows 8 eller Mac OS X på en Macbook Pro

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kom til at tænke på om det kan betale sig, eller om det er værd at gøre:

Køre Windows 7/8 på en Macbook Pro 13" (2012), eller er der lige så mange fordele i at køre Mac OS X. Jeg har købt nogle programmer efterhånden til det, og synes godt om OSX, men der er alligevel programmer som Visio, Project etc. jeg ikke har licens til OSX (kan forøvrigt slet ikke køre på OSX).

Hvad gør i?

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil køre Windows platform, hvorfor i alverden så købe en Macbook i første omgang? Big Smile

Hvis du allerede har købt din Macbook og overvejer at skifte til Windows, så kan jeg helt bestemt anbefale dig dette.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal ikke være nogen tvivl, jeg er vild med Mac og den måde det hele køre på. Men det er lidt træls at f.eks. Visio ikke kan køre i det, og nogle andre programmer.

For jeg vil give dig helt ret, vil man køre Windows fra starten bør man nok ikke købe en Mac ;)

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også en Mac og kunne ikke drømme om at køre Windows på den - men kan jo læse at du har specifik software.. Har brugt parallel i flere år - men synes det lidt langsomt og tog alt for meget plads, ift at jeg praktisk talt slet ikke bruger Windows software mere!

Så et alternativ og som også er gratis kunne være https://www.virtualbox.org/ som er gratis :-)

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører Win8 på min MBP og det kører godt og det er jo ikke særligt svært at installere Windows via Boot camp eller at skifte imellem Win og OS X

Det var mest bare for at prøve Windows 8 uden at skulle installeret det på min desktop.

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, kan høre jeg bare skal køre videre med kun OSX. Jeg har egentlig også en PC (desktop), hvor jeg kunne køre nogen TeamViewer over... :)

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Apr 11
Indlæg ialt: 198
Fra  Innovativ Marketing Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Du kan også installere programmet CrossOver til Mac.
Det lader dig installere windows programmer uden at skulle installere windows på din computer.

Dog betyder det så at nogen programmer ikke er så godt understøttet.

Du kan tjekke deres hjemmeside, hvor de skriver hvilke programmer der understøttes:
http://www.codeweavers.com/compatibility/

De bedste hilsner
Emil 

Få et gratis mac support tilbud. Helt uforpligende.

Vi kontakter dig med pris og tidsestimat. www.melping.com

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan ha begge dele :)

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 12
Indlæg ialt: 248
Fra  madebyM Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var også meningen at jeg ville have begge dele - men alligevel vil jeg nok gerne kunne have ét system hvor man kan det meste :)

Fra Odense C
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes Bootcamp er en rigtig fin løsning. Har selv en smule software som kun kører på Windows, og med Bootcamp er det jo bare en lille partition på harddisken som tager sig af det, uden du bliver mødt af det overhovedet når du bruger dit OS X til hverdag.

Hvis du dog har brug for at køre windows software sådan dagligt, ville jeg måske også finde noget alternativt software til de programmer og køre hele min daglige arbejdsgang i OS X. Alle de små detaljer som Spotlight og multidesktop osv. kan jeg ikke undvære når jeg bliver produktiv :)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)