Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man vælge det til 9 kr/mdr eller det til 99kr/mdr?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Hej,

Jeg vil gerne høre jeres erfaringer med webhotel

Er det "fint nok" at vælge de billige løsninger til eks. 9 kr. pr mdr. 
Eller er det nødvendigt at købe et professionelt setup der koster 99 kr. pr. mdr?

Der er pænt stor forskel i pris, men er det også så meget bedre?

På forhånd tak.

/Thomas Overgaard

 

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på, hvor stor en hjemmeside du har. Har du nu 10.000 besøgende om dage, så vil jeg altid foretrække den til 99,- Men har du bare en lille hyggelig hjemmeside, så kan 9,- fint gøre det.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,3 stjerner givet af 6 person

Skal man vælge skoda eller mercedes?

I sidste ende kommer det vel an på dine behov :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Thomas 

Det kommer meget an på hvad du skal hoste, samt hvilken leverandør der er tale om.

Hos nogle webhosts er der tydelig foreskel på discout og pro, både ift. hastighed og oppetid. Hos andre hosts er værdien ved et prohotel væsentligt mindre, selvom at der er færre kunder per server - nogle udbydere glemmer nemlig at der godt nok er færre kunder, men at kunderne så også trækker mere trafik en discountkunderne. I sidste ende handler det meget om hvilken server som man havner på. Jeg selv oplevet dårlig oppetid hos udbydere der er rost til skyerne, samt at mine prohoteller har dårligere oppetid end min discounthoteller. 

Så ja, et prohotel kan sagtens være pengene værd. Det hele kommer dog an på udbyderen.

- Emil

Tilmeldt 29. Apr 13
Indlæg ialt: 142
Fra  T.J.N. Marketing Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Overgaard:
Der er pænt stor forskel i pris, men er det også så meget bedre?

Nu du siger Pro hvad får du ekstra i det du snakker om er det serverpladsen eller !!!!

Mange steder laver fra den billige til den dyre ende kun serverpladsen som forskel.. Så mit bud er at du starter ud med den lille pakke og langsomt og billigt bygger på når du behøver pladsen.

Og nu er 9 kr ikke det billigste mere.

Ønsker du en Hjemmeside / Blog / Webshop (Prestashop - Wordpress mm.) ? - Pris 5 kr pr. måned Se her hvordan 

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Det kommer an på dine behov. Dem i den billigere ende er ganske udemærket til at lege lidt rundt og finde ud af, hvordan det hele fungerer uden at bruge alt for mange penge på det. - Mens dem der ligger i middelklassen (som vi gør) måske tilbyder lidt mere support. - Og dem i den helt dyre ende går efter setups, hvor det laves specielt til en bestemt kunde.

Pris og kvalitet PLEJER at følges ad i hosting-branchen :-)

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 116
Fra  Erayba Danmark Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres hurtige og gode indlæg. Det sætter jeg virkelig pris på.

Vi har et par tusinde besøgende, så vi er ikke i nærheden af de 10.000. 

Jeg kan se jeg har ikke være grundig nok med mit spørgsmål. Er blot bange for om load tiden bliver for langsom. 

I kan se vores webshopwww.erayba.dk det er så nogenlund samme mængde af billeder og størrelse mm der vil gøre sig gældende på den nye webshop vi åbner. Jeg vil bare ikke have at vores kunder oplever den som langsom.

Som jeg høre jer sige, så kan jeg starte med den "billige" og så efterfølgende gå over på den pro? 

Jeg tænkte bare om den billige var for ham/dme der vil have en familie side. Og den pro var for virksomheder.

Mange tak igen.

/Thomas

Venlig hilsen

Thomas Overgaard

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Overgaard:
Jeg vil bare ikke have at vores kunder oplever den som langsom.

Tog ca 18 sekunder at loade din forside så den er bestemt langsom. Andet forsøg var hurtigere hvilket tyder på der er noget cache på.  Du kan se hvad andre .dk der ligger på din server her

http://www.webhosting.dk/webcheck.php

 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Overgaard:
Er det "fint nok" at vælge de billige løsninger til eks. 9 kr. pr mdr. 
Eller er det nødvendigt at købe et professionelt setup der koster 99 kr. pr. mdr?

Afhænger 100% af hvad udbyder du benytter, nogle udbydere tager 99 om måneden for noget der utroligt langsomt, prisen er ikke relateret til hvad performance din server har, det er udbyderens setup der afgør dette. Typisk er performance ligefrem proportional med antallet af kunder per server, hvilke services den kører, er der mysql og mail på samme server/segment som hvor dit site ligger etc etc.

 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt kan det vidst roligt antages at en webshop på et 9kr/mdr webhotel er en dum ide ... nogle webshops kan sagtens køre på et almindeligt pro-webhotel til 149kr/mdr - men der findes altså også nogen der skal have endnu større løsninger for at levere ordentlige load-tider, hvilken platform benytter du?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)