Nå, nu røg serverforbindelsen til Meebox (kl. 01:42). |
Hej
Ja, det er under al kritik, at man kun giver 6 dage til at varsle om så stor en opdatering, og så midt i en ferie periode.
Jeg skrev til supporten, på deres chat, og fik af vide man skulle lave en ticket….. Ja, men det er satme ikke fedt, at han
ikke engang nævner php opgraderingen, desuden så er det enormt UBEHAGELIGT at gå og vente på svar, når man mister omsætning!
Generelt så synes jeg ikke chatten er særlig hjælpsom, man få næsten altid af vide, at man skal oprette en ticket. Så værdien i chatten er ikke stor for mig...
LØSNING: en telefonnummer at ringe på ved denne større opdatering, en opdatering i bloggen om det er i dag, at man har skiftet osv. Endnu bedre service ville være,at nævne nogle af de gængse CMS programmer og andre hjemmesideprogrammer som man ved benyttes af mange virksomheder, man ligeskriver denne "quick-løsning".
Til-orientering:
Nogle af fejlene, er ikke nødvendigvis fejl i den forstand, og slog man komplet fejlvisning til på en perferkt fungererende joomla site,
så ville dette give mange ADVARSLER(ikke fejl)…. Så det er ikke nødvendigvis fejl du får vist……
Der var ingen opdateringer til mit modul som skrev disse fejl til joomla. Det hedder JoomSEF og er MEGET benyttet til Joomla.
Jeg synes simpelthen at det er for ringe, at man laver en tvungen opdatering som tvinger ens hjemmeside i knæ! Tænk hvis jeg først opdagede detom 3 dage, pga. manglende omsætning!
Det hjælper mig ikke meget om, hvorvidt man kan eller ikke kan ændre dette i Cpanel / plesk whatever….
Så må man finde en anden løsning med en opgradering……
Når det så er sagt, så synes jeg mit Prof webhotel kører hurtigt og stabilt, og er en klar forbedring af deres "Billigst webhotel"
Så jeg flytter ikke pt, og vi kan vel alle lave en dårlig beslutning, som vi kan lære af.....ik os´meebox ;-)