Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Innovativ opfindelse til læge/medicinal industrien

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.

Jeg har fundet på en helt unik ting til læge og medicinal industrien. Det er en simpel genstand som kan hjælpe patienter til at undgå medicin, ved en ikke kronisk lidelse.

Jeg ønsker ikke at beskrive det yderligere, da genstanden muligvis aldrig er set på markedet.

Jeg vil så gerne hører jeres råd, om hvordan jeg tager det videre her fra.

Det jeg forestiller mig er noget i retning af:

Søge patent på produktet.
Få lavet prototype.
Tage kontakt til medicinal industrien.

Det er mine første 3 træk, men vil gerne hører lidt om jer andres erfaringer om patent, prototyper og ellers generelle råd.

Vh allan
Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det koster penge at få patent på en ting, og det skal vidst også godkendes af et panel (måske jeg planer to ting sammen, indenfor samme emne).
Men hvis du er 99% sikker på at det bliver en succes, kan du jo ligeså godt købe patentet nu, og så få fremstillet det.

Jeg har forbindelser indenfor medcinal industrien, så du skal være velkommen til at sende mig en PM, med lidt mere information, og så skal jeg høre dem ad hvordan de spår mulighederne, med en garanti for idéen ikke bliver taget fra dig.


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12670
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

AllanBH:
Jeg har fundet på en helt unik ting til læge og medicinal industrien. Det er en simpel genstand som kan hjælpe patienter til at undgå medicin, ved en ikke kronisk lidelse.

 

Det lyder nu meget usandsynligt at du skulle have opfundet en sådan ting, da man bruger medicin til en meget lang række af lidelser. Iøvrigt  ikke lige en opfindelse medicinal industrien er interesseret i. 

Du kan læse mere her om opfindelserhttp://opfind.nu/

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt dit lokale væksthus - de er meget behjælpelige med den slags :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)